„Naše výkonnost nám nepomohla,“ řekl Zak Brown pro RaceFans. „Nezapomeňte, že letos prodáváme to, co jsme dokázali vloni a loňský rok byl jedním z nejhorších.“
McLaren vloni skončil na devátém místě. Brown přesto sehnal několik nových sponzorů a partnerů.
„Dosáhl jsem toho, čeho jsem řekl, že dosáhnu. Musíme v tom pokračovat. Na autě je dost prostoru. Společnosti, které jsme získali, jsou vynikající: Dell Technologies, Petrobras jsou vysoce kvalitní firmy a stále pokračujeme.“
Při pohledu na vůz McLarenu to nevypadá, že by se týmu z hlediska sponzorů dařilo. Podle Browna to ale nelze brát takto.
„Existuje 10 nebo 20 let staré vnímání, které se týká nálepek na autě a toho, že velikost nálepky je úměrná množství peněz. Dnes tomu tak ale není. A rozhodně ne u nás. Partnerství jsou mnohem hlubší. Není to jen o logu na autě.“
Podle Browna je dnes těžké najít nové sponzory a to pro všechny týmy a promotéry.
„Vím, jaká je má minulost, a proto všichni očekávají, že prodáme každý centimetr auta. Realitou je, že jsme udělali pět obchodů, Kimou nepočítám. Neviděl jsem žádný jiný tým, který by udělal více než dva.“
Foto: Getty Images / Charles Coates