Máme více nových sponzorů než ostatní, říká Brown

Máme více nových sponzorů než ostatní, říká Brown

Zak Brown je velmi zkušený odborník na marketing. Očekávalo se, že dokáže McLarenu získat nové sponzory. Jak to dopadlo?

„Naše výkonnost nám nepomohla,“ řekl Zak Brown pro RaceFans. „Nezapomeňte, že letos prodáváme to, co jsme dokázali vloni a loňský rok byl jedním z nejhorších.“ 

McLaren vloni skončil na devátém místě. Brown přesto sehnal několik nových sponzorů a partnerů. 

„Dosáhl jsem toho, čeho jsem řekl, že dosáhnu. Musíme v tom pokračovat. Na autě je dost prostoru. Společnosti, které jsme získali, jsou vynikající: Dell Technologies, Petrobras jsou vysoce kvalitní firmy a stále pokračujeme.“

Při pohledu na vůz McLarenu to nevypadá, že by se týmu z hlediska sponzorů dařilo. Podle Browna to ale nelze brát takto.

„Existuje 10 nebo 20 let staré vnímání, které se týká nálepek na autě a toho, že velikost nálepky je úměrná množství peněz. Dnes tomu tak ale není. A rozhodně ne u nás. Partnerství jsou mnohem hlubší. Není to jen o logu na autě.“

Podle Browna je dnes těžké najít nové sponzory a to pro všechny týmy a promotéry. 

„Vím, jaká je má minulost, a proto všichni očekávají, že prodáme každý centimetr auta. Realitou je, že jsme udělali pět obchodů, Kimou nepočítám. Neviděl jsem žádný jiný tým, který by udělal více než dva.“ 

Foto: Getty Images / Charles Coates

Doporučujeme

Články odjinud