Máme problémy ve středně rychlých zatáčkách, říká Renault

Renault zatím bodově ztrácí na McLaren. Na trati má problémy zejména ve středně rychlých zatáčkách.
Máme problémy ve středně rychlých zatáčkách, říká Renault

„Je jasné, kde jsme konkurenceschopní a je velmi jasné, kde ne,“ řekl Abiteboul pro Motorsport.com.

Jezdci v Silverstonu zkoušeli různé díly a nastavení, aby tým dobře pochopil, kde se zlepšit. 

„Na některých okruzích, jako jsou Silverstone, Montreal nebo Paul Ricard, to bude v pořádku. Na určitých okruzích to v pořádku nebude.“

„Proto musíme přijít s opravami. Nejde jen o opravy, ale o velké změny na autě. Porozuměli jsme problémům, které jsou viditelné a jasné.“

„Ale vyřešení těchto problémů bude chvíli trvat. Pokud opravdu chceme zmírnit naše problémy, musíme provést zásadní změny.“

„Prozatím se budeme potýkat s určitými charakteristikami zatáček. V Rakousku jsme se trápili. V této situaci jsme byli v podstatě jen pasažéry.“

Podle Abtieboula je Renault silný v pomalých i rychlých zatáčkách. Problémy má v těch středně rychlých, kde ho „bolí“ vlastnosti a vyvážení auta.

„Továrna v Enstonu a aerodynamická skupina musí najít řešení – krátkodobá i dlouhodobá, protože buďme upřímní, ne všechno bude možné vyřešit v krátkodobém horizontu. Ale to neznamená, že v krátkodobém horizontu nedojde ke zlepšení.“

„Změny budou brzy, ale před letní přestávkou se toho moc nestane. Raději bych měl nějaké podstatné změny, až to bude možné, a také dlouhodobý plán, včetně příštího roku, než se pokusit něco uspěchat do dalšího závodu, který nic nezmění.“

Foto: Getty Images / Charles Coates

Další článek: Bottas se Rosbergem inspirovat nebude. Pomoc psychologa nevyhledá

14:41 | Roman Staněk skončil ve své první kvalifikaci ve F3 na 10. místě se ztrátou 3 desetin na pole position, které získal Sebastian Fernandez.
13:21 | Sezóna ještě ani pořádně nezačala a Giovinazzi už nasazuje druhou elektroniku řídicí elektroniky.
12:46 | Red Bull potvrdil, že bude mít na FIA dotazy ohledně systému DAS. Mercedes ho v prvním tréninku použil.
10:24 | Roman Staněk ve svém prvním tréninku ve F3 na osychajícím Red Bull Ringu na skvělém třetím místě z 30 jezdců! A navíc 27 kol, nejvíce ze všech.

GP Rakouska 2020

Pátek 3. července 2020
1. trénink Hamilton (1:04.816)
2. trénink Hamilton (1:04.501)
Sobota 4. července 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 5. července 2020
Závod 15.10