Sauber se sice ocitl po odchodu automobilky BMW na kolenou, ale zůstalo mu po ní velmi kvalitní zázemí, které nebude potřebovat delší čas žádné úpravy.
BMW koupilo Sauber na konci roku 2005 s cílem vyhrát šampionát, proto významně investovalo do infrastruktury v sídle týmu v Hinwilu. Z tohoto důvodu švýcarská stáj teď nepotřebuje do svého zázemí investovat, jako to dělá většina ostatních.
"Máme dobrou infrastrukturu na velmi vysoké úrovni, nemusíme nic vylepšovat," řekl Petr Sauber pro Autosport. "Počet zaměstnanců jsme snížili (podle dohody o omezení zdrojů) a já doufám, že to zvládneme se současným stavem."
Sauber tak nemusí podnikat úpravy svých zařízení, které jsou nejen nákladné, ale i riskantní, jak si letos ověřily týmy Renault a Ferrari, když vylepšovaly své aerodynamické tunely. A to podle Saubera pořád nejsou na úrovni hinwilského zařízení.
"Nechci být indiskrétní, ale jsem přesvědčený, že by Ferrari a Renault musely ještě hodně vylepšovat, aby dosáhly úrovně našeho tunelu," konstatoval Sauber. Na otázku, zda je podle něj tunel v Hinwilu nejlepší ve formuli 1, pak odpověděl: "To tvrdit nechci. Ale myslím, že jen Toyota měla srovnatelný tunel. Nejsou důležité jen rozměry, ale také kvalita aerodynamického tunelu."
Sauber má ve své továrně vše, co potřebuje, přesto si nevyrábí vlastní převodovku, ale kupuje ji od Ferrari spolu s motorem. "V minulosti jsme vyvíjeli vlastní převodovku, což dávalo smysl. Ale poté, co byly poslední tři roky převodovky stavěny v Mnichově (u BMW), jsme v Hinwilu už neměli oddělení převodovek. A nemělo smysl ho budovat znovu," vysvětloval Sauber. "Z hlediska nákladů je lepší je kupovat od Ferrari, tak to zůstane i příští rok, to samé platí pro KERS."