Máme hezčí auto než Red Bull a porazíme ho, říká šéf Rich Energy

Máme hezčí auto než Red Bull a porazíme ho, říká šéf Rich Energy

Nový titulární sponzor Haasu vzbuzuje pochybnosti. Nejedná se o úplně známou firmu. Přesto je najednou titulárním sponzorem týmu F1.

Podle šéfa Rich Energy jsou pochybnosti o důvěryhodnosti Rich Energy asi stejné, jako tvrzení, že člověk nikdy nebyl na Měsíci.

Rich Energy se okolo F1 pohybovala už vloni, kdy byla spojována s odkoupením Force Indie. To se nakonec nepodařilo ani v okamžiku, kdy byla Force Indie v nucené správě. Následně se Rich Energy pokoušela dohodnout s Williamsem. Ale ani z toho nic nebylo. V říjnu pak oznámila partnerství s Haasem.

„Myslím, že spousta lidí dává dohromady dvě a dvě a dostává pět,“ řekl William Storey pro Motorsport.com. „Slyšel jsem tyhle nesmyslné spekulace a jsou zcela směšné. Ignoruji je.“ 

„Vyrobili jsme 90 milionů plechovek,“ vysvětluje Storey. „Pokud jde o mě, tak pokud někdo říká, že to neexistuje, tak je to stejné, jako když někdo říká, že člověk nikdy nebyl na Měsíci, nebo že je Elvis stále na živu. Je to jen fantazie.“

Rich Energy dříve tvrdila, že za ní stojí několik miliardářů a to včetně majitelů West Ham United Football Club Davida Sullivana a David Golda.

„Byla to nejlepší dohoda, kterou jsme měli s jakýmkoliv týmem k dispozici. Jsme Haasem jako týmem nadšení. Myslíme si, že máme lepší produkt a značku než Red Bull a je fantastické být schopen soutěžit s nimi na trati a mimo ni.“

„Letos porazíme Red Bull v mnoha závodech,“ řekl Storey pro The Sun. „Vypadá to jako čistý marketing, ale někdy máte trochu štěstí a správné načasování.“

Podle Storeye bude mít navíc Haas hezčí auto. Není ale jasné, zda jim zrovna tohle pomůže porazit Red Bull.

Storey říká, že jeho společnost sídlí ve Velké Británii, ale vyrábí stejně jako Red Bullu v Rakousku. Prozradil také, jak jeho nápoj vznikl. Až příliš to připomíná zrod Red Bullu. Storey prý potkal jistého vědce, od kterého koupil nápoj i recept.

„Je to velmi plachý člověk. Je to vědec, nikoliv podnikatel a neměl žádné marketingové schopnosti a odvážím se tvrdit, že ani žádné peníze, ale je to skvělý chlap. Vzali jsme si nápoj a vylepšili jsme ho s dalšími britskými kluky.“

Foto: Getty Images / Bryn Lennon

Doporučujeme

Články odjinud