McLaren přechází na pohonné jednotky Renault. Jak se to promítne do jeho formy? Ve Wokingu si věří a neskrývají opatrný optimismus.
„Téměř vše, co jsme v továrně během roku vyvinuli, funguje na autě dobře, takže máme velkou úspěšnost,“ řekl Zak Brown pro Motorsport.com.
„Někdy se stane, že něco funguje v továrně, ale na voze ne. Ale šasi se stále zlepšuje a zlepšuje.“
„Naše simulace říkají, že jsme blízko Red Bullu. Možná jsme trochu lepší na některých okruzích a horší na jiných. Vyhráli dva závody, takže jsme opatrní (pokud jde o rok 2018).“
V příštím roce nedojde k velkým změnám pravidel (zejména v porovnání s letošním rokem), ale k nějakým změnám přece jen ano.
Svatozář je aerodynamická katastrofa
„Nikdy nemůžete mít absolutní víru. Pokud by byla pravidla úplně stejná, řekl bych ano. Ale příští rok dochází k některým změnám, které to komplikují: v zadní části vozu, T-křídla a monkey seat. A pak je tu svatozář, což je z aerodynamického hlediska katastrofa. Je tu dost práce.“
„Věřím týmu a tomu, co udělal v posledních třech letech. Nemám důvod se domnívat, že nemohou pokračovat.“
Na dotaz, zda bude McLaren bojovat s Mercedesem, Ferrari a Red Bullem, odpověděl. „Ano, 100 %.“
Foto: Getty Images / Clive Rose