Mám pocit, že sledovat jiný vůz je opravdu snadnější, říká Magnussen

Nová pravidla měla zlepšit předjíždění. Stalo se tak? V testech to moc nepoznáme, ale podle Kevina Magnussena je rozdíl opravdu znát.
Mám pocit, že sledovat jiný vůz je opravdu snadnější, říká Magnussen

Letošní pravidla měla zlepšit předjíždění. Mnozí členové týmů však byli hodně skeptičtí. Tvrdili, že se nic zásadního nezmění.

Jak to dopadlo, to se dozvíme až po pár závodech. Austrálii bychom neměli brát jako bernou minci, protože v Albert Parku se vždy špatně předjíždělo. Magnussen je však pozitivní.

„Dnes jsem sledoval auto a cítím, že je to opravdu lepší než vloni,“ řekl Kevin Magnussen pro Autosport.

„Když bylo auto v aerodynamickém tunelu, tak spousta lidí říkala, že to nepřinese žádný rozdíl. Ale já dnes při sledování jiného auta cítil velký rozdíl.“

Podrobně o změnách technických pravidel v sezoně 2019

Podrobně o změnách technických pravidel v sezoně 2019

„Cítil jsem se úplně jinak, mohl jsem ho skutečně sledovat, byl jsem mnohem rychlejší než ten, kterého jsem sledoval a předjel ho.“

„V kole, ve kterém jsem ho dojel a předjel, jsem byl asi o dvě sekundy rychlejší, takže bych ho myslím předjel i minulý rok. Ale cítil jsem se velmi, velmi odlišně. Pocit z auta, když jste za jiným autem, je jiný. Mnohem lepší.“

„Celý vůz je za jiným autem méně nepředvídatelný. Je konzistentnější a stabilnější. Uvidíme, zda to bude na jiných tratích stejné. Už se na to těším. Vždy existují faktory, které jste možná přehlédli, takže na jiné trati to může být jiné, ale první znamení jsou dobrá.“

Podle Magnussena je to možná až moc jednoduché, takže by se s větším efektem DRS mohlo stát ze závodění objíždění.

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Další článek: Nový aerodynamický balíček je dobrým pokrokem, říká Hamilton

18. dubna | Incident mezi Bottasem a Russellem bez trestu. Podle nich Bottas držel linii, nechal místo na úrovni šířky vozu. Jednalo se s ohledem na podmínky o závodní incident.
18. dubna | Před sportovní komisaře jdou i Stroll a Gasly za incident ve 2. zatáčce 11. kola.
18. dubna | V Imole začalo pršet... zatím hlavně nad částí okruhu.
18. dubna | Technický ředitel AlphaTauri Egginton uvedl, že převodovka ve voze Cunody skončila na dva kusy...

GP Emilia Romagna 2021

Pátek 16. dubna 2021
1. trénink Bottas (1:16.564)
2. trénink Bottas (1:15:551)
Sobota 17. dubna 2021
3. trénink Verstappen (1:14.958)
Kvalifikace Hamilton (1:14.411)
Neděle 18. dubna 2021
Závod Verstappen