Maldonado: Raději skončím, než abych dál jezdil na chvostu pole

Pastor Maldonado už má dost závodění na zadních pozicích a příští rok chce posun nahoru, jinak zůstane doma.
Maldonado: Raději skončím, než abych dál jezdil na chvostu pole

Po slibné loňské sezóně se Williams letos znovu výkonnostně propadl a Maldonadovi dochází trpělivost.

"Opravdu potřebuji dobré auto, abych si to užíval, a letos si to neužívám," svěřil se Autosportu. "Teď si prožívám opravdu špatné období a potřebuji motivaci, abych dál odváděl maximum. Chci něco víc. Jsem tu kvůli něčemu většímu."

"Abych byl upřímný tak ve formuli 1 nechci jen být. Je lepší zůstat doma, pokud by to mělo být takhle. Je mi jedno, že jsem jezdec formule 1, jsem tady, abych vyhrával, a udělám cokoliv, abych se tam dostal."

Venezuelan věří, že se situace otočí v příští sezóně. Až bude mít lepší techniku, určitě bude dosahovat lepších výsledků.

"Těším se, že příští rok budu mít lepší auto, potřebuji ho," pokračoval. "Ukázal jsem, že vždy, když mám dobré auto, bojuji o vítězství a tituly. Je zklamáním, že tady bojuji o postup do druhé části kvalifikace."

"Nejsem tady, abych bojoval s Bottasem. Je to dobrý jezdec, ale on není mým cílem. Já tu chci bojovat s velkými lidmi. V Barceloně (2012) jsem vyhrál závod, když jsem měl možnost bojovat, takže jsem stoprocentně připravený vyhrávat."

Na druhé straně Maldonado nemusí být v pozici, kdy bude moct klást požadavky. Sám přiznává, že je jeho setrvání ve formuli 1 nejisté. Důležité bude, jestli se mu podaří udržet si státní finanční podporu.

"Doufám, že budu na roštu, ale nikdy nevíte. Mohlo by to záležet na podpoře, nikdy nevíte. Taková je formule 1. Loni jsem vyhrával závody, dnes jsem nikde. Letos jsem tady, kde budu příští rok, nevím," uzavřel.

Další článek: Vettel je velký šampión a úspěch si zaslouží, vysvětluje Hamilton

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)