Kevin Magnussen už ví, co ho bude čekat v jeho premiérové sezoně v roli továrního pilota BMW. Dánský pilot si svoji závodní premiéru s prototypem M Hybrid V8 odbude už koncem ledna v Daytoně, primárně se ale bude soustředit na vytrvalostní mistrovství světa FIA WEC.
BMW povede se svými prototypy M Hybrid V8 LMDh opět duální kampaň. Dva vozy nasadí do kompletní sezony zámořského seriálu IMSA WeatherTech SportsCar Championship, druhé dva poté opět do vytrvalostního mistrovství světa FIA WEC, jehož součástí je i 24 hodin Le Mans.
Kevin Magnussen bude po svém konci v F1 součástí obou polovin závodního programu. Novou část své kariéry odstartuje už koncem ledna v Daytoně. Nejslavnější americké čtyřiadvacetihodinovky, která každoročně otevírá sezonu IMSA WSC, se zúčastní jako člen posádky prototypu #24 společně s Philippem Engem, Raffaelem Marciellem a Driesem Vanthoorem.
Dvaatřicetiletý Dán si tak o posledním lednovém víkendu poprvé vyzkouší spolupráci se dvěma parťáky, se kterými následně absolvuje kompletní sezonu WEC. Právě Marciello a Vanthoor se totiž budou s Magnussenem též střídat v BMW #15 v mistroství světa, které odstartuje závodem na 1812 kilometrů v Kataru 28. února. Druhou trojici BMW ve WEC budou v prototypu #20 tvořit René Rast, Sheldon van der Linde a Robin Frijns.
Magnussen v posádce svého BMW pro WEC vystřídá Marca Wittmanna, který se bude v sezoně 2025 soustředit primárně na seriál IMSA. V něm vytvoří stálou jezdeckou dvojici se svým rivalem z DTM Sheldonem van der Lindem v posádce vozu #25. Tu pro vytrvalostní podniky v Daytoně, na Sebringu, ve Watkins Glen, v Indianapolis a na Road Atlanta doplní ještě Robin Frijns. Během čtyřiadvacetihodinovky v Daytoně tuto trojici posílí ještě další eso z DTM René Rast.
Posádku sesterského BMW #24 pro Daytonu odhaluje druhý odstavec textu, je však třeba dodat, že Magnussen se v USA nezúčastní pouze lednového podniku Rolex 24. Dán si příští rok přidá do svého programu k osmi závodům WEC (včetně Le Mans 14.-15.6.) všech pět vytrvalostních podniků série IMSA, Magnussen se tedy v USA zúčastní kompletního vloženého seriálu Michelin Endurance Cup. Ten se kromě čtyřiadvacetihodinovky v Daytoně skládá ještě z dvanáctihodinovky na Sebringu, dvou šestihodinovek ve Watkins Glen a v Indianapolis a ze závěrečné desetihodinovky na Road Atlanta (Petit Le Mans).
Mezi šampionáty WEC a IMSA nastane příští rok jedna termínová kolize, vzájemně se totiž v kalendářích překrývají podniky ve Spa (10. května) a na Laguně Sece (11. května). BMW tuto situaci vyřeší zúžením jezdeckých posádek pro WEC na dvojice. S vozem #15 tak v Belgii pojedou pouze Kevin Magnussen s Raffaelem Marciellem, zatímco o sesterský prototyp #20 se budou dělit Robin Frijns a René Rast. Dries Vanthoor a Sheldon van der Linde budou o tomto květnovém víkendu závodit v Kalifornii.