Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Will Taylor-Medhurst

Foto: Getty Images / Will Taylor-Medhurst

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Lars Baron

Foto: Getty Images / Lars Baron

 Foto: Getty Images / Lars Baron

Foto: Getty Images / Lars Baron

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Clive Mason

Foto: Getty Images / Clive Mason

 Foto: Getty Images / Will Taylor-Medhurst
 Foto: Getty Images / Charles Coates
 Foto: Getty Images / Charles Coates
 Foto: Getty Images / Lars Baron
9
Fotogalerie

Magnussen by chtěl více městských závodů

Mezi fanoušky nepatří městské závody mezi ty nejoblíbenější. Kevin Magnussen to má však přesně naopak.

Kevin Magnussen se do Singapuru těší. Líbí se mu trať i výzvy, které závod přináší.

„Myslím, že závodit v noci je docela cool,“ říká jezdec Haasu. „Světlo způsobuje, že auta vypadají lesklejší a jasněji. V televizi to vypadá cool.“

„Z kokpitu to ve skutečnosti nevypadá o moc jinak. Trať je osvětlenější než v denním závodě, protože zde nejsou žádné stíny.“

„Obecně si myslím, že v každém městském závodě je menší prostor pro chyby. Osobně miluji městské okruhy a uvítal bych, kdyby jich bylo v kalendáři více. Myslím si, že jsou více vzrušující a náročnější, protože prostoru pro chybu je menší.“

Singapur je podle Magnussena zřejmě nejnáročnějším závodem v roce. „Za prvé proto, že je tady opravdu horko. Za druhé z toho důvodu, že se vám nikdy v průběhu kola nedaří si odpočinout. Stále pracujete s volantem. Na trati není mnoho rovinek. A za třetí proto, že průměrná rychlost kola je tak nízká, že se závod obvykle blíží k dvouhodinovému časovému limitu.“

„Fyzicky je to nejnáročnější závod roku, ale je to také psychicky vyčerpávající. Po celou dobu musíte být plně soustředění – možná i více než v normálním závodě, protože v průběhu kola jste neustále v zatáčce.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Doporučujeme

Články odjinud