V Maďarsku jsme díky safety carům a mokré trati v úvodu viděli řadu strategií.
Ricciardo zvolil strategii se třemi zastávkami v boxech, když po startu na přechodných pneumatikách odjel zbytek závodu na měkkých sadách P Zero Yellow.
Fernando Alonso s Ferrari ubránil svou druhou pozici před dotírajícím Lewisem Hamiltonem s Mercedesem, který se probil celým polem až na třetí místo, když do závodu startoval z boxů.
Oba zvolili strategii dvou zastávek v boxech a startovali na přechodných pneumatikách. Hamilton dále odjel jeden stint na měkké sadě a poslední na středně tvrdých pneumatikách. Alonso pro oba závěrečné stinty zvolil měkké pneumatiky, podruhé přezouval ve 38. kole a druhá sada měkkých pneumatik na jeho autě vydržela celých 32 kol.

Zastávky v boxech, autor: David Skaloš
Výjezd safety caru v osmém kole zamíchal zvolenými strategiemi, když všichni jezdci, s výjimkou Kevina Magnussena s McLarenem, který v boxech stavěl v 15. kole, pro rychle osychající trať přezuli na měkkou sadu pneumatik. Magnussenův týmový kolega Jenson Button jako jediný přezul na další sadu přechodných pneumatik, což se nakonec ukázalo jako špatná volba a skončil desátý, když v jednu chvíli krátce závod vedl.
„Závod na Hungaroringu ukázal, jak se dá těžit z dobré strategie. Pokyny, které jsem od promotéra a týmů obdrželi v roce 2011, kdy jsme vstupovali do F1, stále platí a výsledky dnešního závodu jasně ukázaly, jak pneumatiky a strategie mohou pomoci k vysoce atraktivnímu závodění. Déšť, který se snesl na trať těsně před startem, přispěl k tomu, že týmy musel y zvolit správné pneumatiky do úvodu závodu. Viděli jsme několik velice těsných soubojů až do samého závěru, což jen podtrhuje důležitost výběru správné strategie a schopnosti reagovat na měnící se okolnosti, říká Paul Hembery.
Nejdelší stinty závodu:
- Měkké 37 kol M. Chilton
- Středně tvrdé 39 kol D. Kvyat
- Přechodné 15 kol K. Magnussen