Luca Colajanni opouští Ferrari a přechází k Marussii

Bývalý šéf pro styk s veřejností u Ferrari odchází k Marussii, kde od dnešního dne začíná pracovat na postu ředitele oddělení pro spolupráci.
Luca Colajanni opouští Ferrari a přechází k Marussii

Tiskové oddělení Marussie oznámilo, že počínaje dnešním dnem bude mít v jejich stáji na starosti otázky spolupráce bývalý šéf oddělení pro styk s veřejností z Ferrari. Luca Colajanni na tomto postu pracoval u stáje z Maranella dlouhá léta, avšak v loňském roce byl převeden na jinou pozici.  Italský specialista teď bude mít u nového zaměstnavatele pravomoce podílet se na vytváření plánu rozvoje týmu, konzultovat se s ním budou záležitosti ohledně spolupráce s novými technickými i komerčními partnery, například s Ferrari.

Graeme Lowdon, prezident a sportovní ředitel Marussie: "Jsme moc rádi, že se k nám Luca připojuje v tomto stadiu našeho rozvoje. Má hodně bohaté zkušenosti ve formuli 1 díky dřívější funkci u Scuderie. Vím, že Luca značně posílí tým, protože bude pomáhat zlepšovat naše vztahy s partnery."

Luca Colajanni: "Rád se připojuji k Marussii F1. Pokud se nebudeme dívat na to, že se formule 1 začala účastnit poměrně nedávno, lidé, kteří za tímto týmem stojí, mají obrovské zkušenosti z motorsportu. Základy celé jejich práce leží v lásce k závodům. Vycítil jsem tohle jejich nadšení a to mi pomohlo rozhodnout se zčít s touto prací a opustit tak společnost, kde jsem pracoval více než dvacet let. Chtěl bych poděkovat prezidentu Ferrari Lucovi di Montezemolo za to, že mi dal šanci pracovat v tak veliké společnosti. Navíc jsem rád, že se ve své nové funkci u Marussie budu zabývat rozvojem naší spolupráce."

Další článek: Všichni nemuseli ukázat svou skutečnou rychlost, obává se Lauda

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)