Paddy Lowe si myslí, že pravidla okolo pneumatik slavila v Austrálii úspěch.
„Mít tři směsi v závodě je změna, kterou jsme podporovali od poloviny minulého roku, jako něco, co závodu přidá nejistotu a vzrušení,“ říká technický šéf Mercedesu Paddy Lowe.
„Někdo je na staré střední směsi, jiný na zbrusu nové super měkké. Je to fantastické.“
Lowe si pochvaluje i to, že díky novým pravidlům byla v kvalifikaci vidět super měkká směs. „Jak jsme v sobotu viděli, byli jsme o 2,5 sekund rychlejší. Částečně je to vývojem, částečně pneumatikou.“
Mercedes v Austrálii vyhrál na středně tvrdé směsi. Na tuto směs by měli být u stříbrných šípů největšími „experty“, protože během testů jezdili převážně na nich. Lowe říká, že to mělo jiné důvody.
„Bylo to o najetých kilometrech. Měli jsme cíl 6000 km a na střední směsi získáte asi 100 km, na měkkých 30 km. S omezením (počtu sad) jsme si museli vybrat všechny střední, kromě čtyř sad měkkých a tří do mokra.“
„Raději bychom měli více pneumatik od Pirelli. Pak bychom mohli přidat do mixu více měkkých pneumatik.“
Foto: Getty Images / Mark Thompson