Lotus: Zřejmě se nám vyplácí konzervativní přístup k chlazení

Technický šéf Lotusu Nick Chester se domnívá, že E22 trpí menšími problémy než ostatní vozy s motorem Renault díky velkorysému řešení chlazení.
Lotus: Zřejmě se nám vyplácí konzervativní přístup k chlazení

Úplně nové pohony postavené kolem šestiválcového motoru vyžadují zhruba dvakrát větší chlazení než loňské osmiválce.

"Tyto nové monoposty mají opravu velké nároky na chlazení, mnohem větší než osmiválce," potvrdil Chester. "Ty systémy jsou mnohem komplexnější, takže není jednoduché najít dobrý kompromis."

"My jsme strávili hodně času prací na nejmenších detailech dílů kolem pohonné jednotky."

A v tom podle Chestera tkví relativní úspěch v testech, díky kterému doufá, že by Lotus mohl být nejlepším týmem s francouzským motorem.

"Myslím, že si Lotus asi nechal větší rezervy u chlazení než ostatní týmy poháněné Renaultem. Patřilo to k základnímu konceptu našeho vozu, nechat si rezervy."

"Kdybychom totiž náhodou čelili většímu problému s chlazením, věděli jsme, že by bylo těžké udělat změny před prvním závodem sezóny."

Diskuze (6) Další článek: Jsme pomalejší než GP2, říká Kobajaši
17:16 | Podle FIA je 10 % šance na déšť v FP3 a kvalifikaci. Uvidíme poprvé slicky...
16:45 | Force India chce do prosince rozhodnout o novém názvu...
19. října | Ricciardo ve druhém tréninku nevyjel. protože měl defekt na své sadě pneumatik do přechodných podmínek.
19. října | Red Bull se vrací k B specifikaci motoru Renault po problémech s mapováním motoru.

GP USA 2018

Pátek 19. října 2018
1. trénink Hamilton (1:47.502, mokro)
2. trénink Hamilton (1:48.716, mokro)
Sobota 20. října 2018
3. trénink Vettel (1:33.797)
Kvalifikace Hamilton (1:32.237)
Neděle 21. října 2018
Závod 20.10