Lotus: Zřejmě se nám vyplácí konzervativní přístup k chlazení

Technický šéf Lotusu Nick Chester se domnívá, že E22 trpí menšími problémy než ostatní vozy s motorem Renault díky velkorysému řešení chlazení.
Lotus: Zřejmě se nám vyplácí konzervativní přístup k chlazení

Úplně nové pohony postavené kolem šestiválcového motoru vyžadují zhruba dvakrát větší chlazení než loňské osmiválce.

"Tyto nové monoposty mají opravu velké nároky na chlazení, mnohem větší než osmiválce," potvrdil Chester. "Ty systémy jsou mnohem komplexnější, takže není jednoduché najít dobrý kompromis."

"My jsme strávili hodně času prací na nejmenších detailech dílů kolem pohonné jednotky."

A v tom podle Chestera tkví relativní úspěch v testech, díky kterému doufá, že by Lotus mohl být nejlepším týmem s francouzským motorem.

"Myslím, že si Lotus asi nechal větší rezervy u chlazení než ostatní týmy poháněné Renaultem. Patřilo to k základnímu konceptu našeho vozu, nechat si rezervy."

"Kdybychom totiž náhodou čelili většímu problému s chlazením, věděli jsme, že by bylo těžké udělat změny před prvním závodem sezóny."

Další článek: Jsme pomalejší než GP2, říká Kobajaši

10:40 | Alex Albon po včerejší nehodě mění šasi.
9:57 | Za chvíli hlavní závod F2, živě třeba na Sport 1.
15:59 | Haas přestaví své jezdce pro rok 2021 před koncem sezóny. Podle Steinera maximálně za 2 týdny.
14:51 | Kvalifikace F2: Pole position (za které jsou v F2 body) získal Callum Illot. Schumacher 10., Cunoda 22., Lundgaard 9., Shwartzman 14.

GP Bahrajnu 2020

Pátek 27. listopadu 2020
1. trénink Hamilton (1:29.033)
2. trénink Hamilton (1:28.971)
Sobota 28. listopadu 2020
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 29. listopadu 2020
Závod 15.10