Lotus: Zřejmě se nám vyplácí konzervativní přístup k chlazení

Technický šéf Lotusu Nick Chester se domnívá, že E22 trpí menšími problémy než ostatní vozy s motorem Renault díky velkorysému řešení chlazení.
Lotus: Zřejmě se nám vyplácí konzervativní přístup k chlazení

Úplně nové pohony postavené kolem šestiválcového motoru vyžadují zhruba dvakrát větší chlazení než loňské osmiválce.

"Tyto nové monoposty mají opravu velké nároky na chlazení, mnohem větší než osmiválce," potvrdil Chester. "Ty systémy jsou mnohem komplexnější, takže není jednoduché najít dobrý kompromis."

"My jsme strávili hodně času prací na nejmenších detailech dílů kolem pohonné jednotky."

A v tom podle Chestera tkví relativní úspěch v testech, díky kterému doufá, že by Lotus mohl být nejlepším týmem s francouzským motorem.

"Myslím, že si Lotus asi nechal větší rezervy u chlazení než ostatní týmy poháněné Renaultem. Patřilo to k základnímu konceptu našeho vozu, nechat si rezervy."

"Kdybychom totiž náhodou čelili většímu problému s chlazením, věděli jsme, že by bylo těžké udělat změny před prvním závodem sezóny."

Další článek: Jsme pomalejší než GP2, říká Kobajaši

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)