Lotus z nováčků nejrychlejší, Kovalainen s Trullim si za odměnu pochutnají na kebabu

Nováčci v Turecku naplňují očekávání. Obsadili poslední místa, ovšem pokračují ve snižování ztráty na zbytek závodního pole. Cíle pro zítřek jsou taktéž jasné - dokončit závod.

HRT

Poslední místo obsadil Karun Čandhok. Ten na rovinkách nedosahoval takových rychlostí jako Bruno Senna. To mělo indického pilota stát přibližně čtyři desetiny na kolo. "Ještě nikdy jsme nebyli tak konkurenceschopní, jako tento víkend. Blížíme se i Virginu, tak uvidíme, jak to zítra dopadne," zůstává Čandhok optimistou. Bruno Senna si svým časem vysloužil pochvalu Colina Kollese, byť ten se nechal slyšet, že doufal ve víc.

Virgin

Tým Richarda Bransona zaostal za Lotusem a musel si spíše hlídat dotírající vozy HRT. Jedenadvacátého Glocka a třiadvacátého di Grassiho nakonec rozdělil Bruno Senna. Ve stáji přesto vládne spokojenost, nové technické prvky, které si do Turecka Virgin přivezl, údajně fungují dle očekávání. Timo Glock byl v kvalifikaci s vozem mnohem spokojenější než v trénincích. Lucase di Grassiho ovšem trápí jeho zkomírající motor Cosworth.

Lotus

U Lotusu mají důvod být spokojení. Trulli byl devatenáctý (se ztrátou vteřiny a tří desetin na Liuzziho z Force India), Kovalainen dvacátý. Mike Gascoyne, technický ředitel týmu, připomenul, že v první části kvalifikace měli jeho svěřenci na Red Bull jedoucí na stejné směsi pneumatik ztrátu 3,2 vteřiny, což se dá v této fázi vývoje považovat za obrovský úspěch. Tony Fernandes se nechal slyšet, že v týmu už všichni přemýšlí o vývoji pro příští rok. Současný vůz má ovšem stále rezervy, podle Fernandese možná až půlvteřinové. Za dobře odvedenou práci prý malajský podnikatel vyrazí do Istanbulu koupit kebaby pro své dva piloty. Jen si prý není jistý, zda v Turecku vyrábí pizza kebab a kebab se sobím masem. Fernandes si také neodpustil popíchnutí týmu Ferrari a potažmo Lucy di Montezemola. Tým, který podle prezidenta Ferrari nemá ve formuli 1 co dělat, na rudé vozy ztratil 2,4 sekundy.

HRT

Poslední místo obsadil Karun Čandhok. Ten na rovinkách nedosahoval takových rychlostí jako Bruno Senna. To mělo indického pilota stát přibližně čtyři desetiny na kolo. "Ještě nikdy jsme nebyli tak konkurenceschopní, jako tento víkend. Blížíme se i Virginu, tak uvidíme, jak to zítra dopadne," zůstává Čandhok optimistou. Bruno Senna si svým časem vysloužil pochvalu Colina Kollese, byť ten se nechal slyšet, že doufal ve víc.

Virgin

Tým Richarda Bransona zaostal za Lotusem a musel si spíše hlídat dotírající vozy HRT. Jedenadvacátého Glocka a třiadvacátého di Grassiho nakonec rozdělil Bruno Senna. Ve stáji přesto vládne spokojenost, nové technické prvky, které si do Turecka Virgin přivezl, údajně fungují dle očekávání. Timo Glock byl v kvalifikaci s vozem mnohem spokojenější než v trénincích. Lucase di Grassiho ovšem trápí jeho zkomírající motor Cosworth.

Lotus

Doporučujeme

Články odjinud