Poslední velká úprava, kterou Lotus letos nasadí, bude významná. Šasi s delším rozvorem by si mělo odbýt premiéru v Itálii.
Enstonští chtěli nasadit velký balík úprav už v Belgii, ale nové šasi s o 10 centimetrů delším rozvorem nakonec odložili na Itálii. Důvodem je, že nemělo zcela uspokojivé výsledky v zátěžových testech životnosti.
Změna rozvoru vyžaduje také absolvování nových nárazových testů, ale ty už má Lotus za sebou. Delší rozvor by mu měl pomoci k lepšímu rozložení hmotnosti a efektivnější práci s aerodynamikou.
Na E21 se ale ve Spa znovu objevilo DRD, které by mohlo na tomto okruhu znamenat zisk 0,3 až 0,5 sekundy na kolo. Tým ho nepoužívá k dosahování vyšší maximální rychlosti než soupeři, ale k rychlejšímu času. To znamená, že nastaví větší přítlak, který mu pomáhá v zatáčkách, a z něho vyplývající ztráty na rovinkách kompenzuje právě pomocí DRD. V prvním belgickém tréninku ho na voze měli oba jezdci.