Lotus má největší problémy s nekonzistentním chováním pohonné jednotky

Romain Grosjean a Pastor Maldonado mají za volantem E22 těžký úkol, protože nikdy nevědí, jak bude na jejich povely reagovat motor s ERS.
Lotus má největší problémy s nekonzistentním chováním pohonné jednotky

Lotus přiznal, že je v nesnadné situaci, protože v testech nestihl odpracovat vše, co potřeboval. Bylo to dáno problémy se spolehlivostí, ale technický šéf týmu Nick Chester dodává, že výkon zůstává také otazníkem.

"Samotné šasi nemá špatnou přilnavost, i když jsme ztratili trochu přítlaku," vysvětloval. "Největší problém je, jak šasi funguje s pohonnou jednotkou a jak pracuje systém na rekuperaci energií."

"Jsou v tom určité nekonzistence, takže je pro jezdce těžké předvídat, co dostane, až přijede do zatáčky. Takže systém nedělá vždy to samé, což jezdce ruší a stojí nás to hodně času."

Řešení spočívá v úzké spolupráci s Renaultem. Kdy se pohonná jednotka začne chovat předvídatelně, Chester nedokáže říct.

"Nemáme žádný termín. Tvrdě na tom pracují. Jsem si jistý, že až si dají dohromady všechny informace od všech týmů, dostaneme další úpravu pro Melbourne."

Další článek: Force India: Mercedes a Williams jsou výjimečně silné, ale nejsme daleko

14:49 | Red Bull ve Španělsku zůstal. Zítra a ve středu bude testovat 18palcové pneumatiky pro rok 2022. Po oba dny bude jezdit Alex Albon.
13:42 | Stále se řeší situace okolo Turecka, ve kterém se sice epidemická situace zlepšuje, ale platí přísné cestovní restrikce po návratu do Velké Británie. Ve hře je prohození závodu s Baku.
8. května | Podle Norrise mu Mazepin ovlivnil celou kvalifikaci. V Q1 musel nasadit druhou sadu pneumatik, v Q3 pak kvůli tomu jel první pokus na starých pneumatikách.
8. května | Poslední Nikita Mazepin dostal penalizaci 3 míst za zdržení Norrise v první části kvalifikace.