Pro příští závod Lotus chystá drobné změny v zavěšení kol na svých monopostech. To současné totiž nevyhovuje vysvětlení, které k danému prvku poskytla v Silverstonu Mezinárodní automobilová federace.
Během závodního víkendu ve Velké Británii požádal McLaren komisaře o vysvětlení části pravidel týkajících se zavěšení kol na monopostech. Tým z Wokingu si je totiž vykládal trošku jinak než soupeři z Lotusu, a tak chtěla britská stáj zjistit, na čí straně pravda vlastně je a zda kolegové náhodou neporušují pravidla. Ačkoliv se McLaren k celé aféře odmítl vyjádřit, podle Autosportu jde prý o maximální počet částí, které mohou být na zavěšení kol ve vertikálním směru spojeny.
Podle článku 10.5.2 Technických pravidel F1 je ve výjimečných případech možné, aby spolu byly spojeny více než tři části, ale podle všeho tato výjimka nepokrývá řešení Lotusu, který by tak mohl být obviněn z používání čtyř spojených částí místo povolených tří.
Lotus si původně znění tohoto pravidla vysvětloval jinak, avšak po potvrzení domněnek McLarenu Mezinárodní automobilovou federací tým z Enstonu okamžitě souhlasil s tím, že zavěšení do Velké ceny Německa přepracuje. Lotus také potvrdil, že by změny neměly mít žádný vliv na současnou formu vozu.