Liuzzi odmítá platit za závodní sedačku u HRT

Tonio Liuzzi je po vyhazovu z Force Indie bez práce a jediná volná závodní sedačka je u HRT. Ital by samozřejmě rád dál závodil, ale nechce za to platit.
Liuzzi odmítá platit za závodní sedačku u HRT

"Hádám, že by asi raději chtěli jezdce, který přinese peníze, ale to já neudělám. Nikdy jsem to nedělal a ani s tím nezačnu teď," řekl Liuzzi o HRT pro ESPNF1. "Přináším své zkušenosti, rychlost a pro tým udělám maximum, to je jisté."

"Co se týče ostatních věcí, udělám co je v mých silách, aby týmu pomohl najít sponzory, ale nemůžu si dovolit být platící jezdec. Týmu dám sto procent, jako vždy."

Italský pilot s HRT stále jedná a je přesvědčený, že by se tým mohl zlepšit. Ostatně šéf španělské stáje Colin Kolles tvrdí, že se HRT letos podaří rychlostně dohnat Virgin a Lotus.

"Jednají s několika sponzory a vypadá to dobře," potvrdil Liuzzi. "Takže je tu potenciál navýšit rozpočet týmu a možnost dalšího vývoje. Jestli bude konkurenceschopnější než loni? Určitě. Ale bude dostatečně konkurenceschopný? Nejsem si jistý. Je to otázka, protože všechno se děje pozdě, nové auto přijde pozdě a rozpočet je také omezený. Je to kritické, ale určitě mají zajímavé plány a jestli je uskuteční, bude to dobré."

Pokud by se Liuzzi s HRT nedohodl na závodní sedačce, mohl by si najít místo záložního pilota u lepšího týmu. Preference ale v tomto ohledu nemá. "Záleží to na tom, jaký by to byl tým, jaké by byly podmínky a další možnosti," vysvětloval. "Ve formuli 1 je všechno důležité, hodně věcí se mění každým měsícem, takže uvidíme. V tuto chvíli není nic rozhodnuto, jen vedeme pozitivní jednání a v příštích dnech uvidíme, jak to dopadne."

Diskuze (54) Další článek: Přečtěte si nové číslo magazínu F1sports s hodnocením testů v Barceloně
12:51 | Antonio Fuoco ze stáje Charouz Racing System skončil v závodě F2 na 8. místě, což znamená pole position pro zítřejš… odkaz
11:26 | Dnes v Monaku závodí závodí junioři a Porsche. Z jednoho Porsche uniklo na vjezdu do boxů opravdu hodně velké množství oleje.
24. května | Pneumatiková mezera bude i na Hungaroringu. Pirelli tam nominuje střední, měkkou a ultraměkkou.
24. května | Podle jezdců Mercedesu vydrží hypedměkké pneumatiky v závodě maximálně 7 kol.
24. května | Žádný trest pro Maxe Verstappena za couvání z únikové zóny v první zatáčce.

GP Monaka 2018

Čtvrtek 24. května 2018
1. trénink Ricciardo (1:12.126)
2. trénink Ricciardo (1:11.841)
Sobota 26. května 2018
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 27. května 2018
Závod 15.10