Liberty představila plány: Rozpočtový strop, rozdělení peněz, motory

schumi71  |  07. 04. 2018 12:41

Teraz by sa malo Ferrari zbalit a odýst Mercedes sa pridá a možu mat s toho závody na motokárách aspon by Marchione ukázal že si stojí za slovom.

Charles Leclerc pejdaa  |  06. 04. 2018 18:23

No, tak ted už verim, že to nebude F1 jak má být - tedy vrcholný souboj automobilek..
Ted už to bude souboj velkopodnikatelů, kteří si tam na 1-2 roky půjdou udělat jméno..
A nějaké projekty typu Manor, Marussia, atd... to bude jen ostuda celé F1..

Velkovezír  |  06. 04. 2018 19:12

F1 ma byt vrcholny souboj automobilek? Od kdy? Po vetsinu existence je to souboj soukromych tymu + jedne automobilky zamerene na luxusni sportaky.

F1 jde do kytek od te doby co zacala prizpusobovat pozadavkum automobilek.

Charles Leclerc pejdaa  |  06. 04. 2018 21:31

právě proto... nebo si myslíš, že by takový McLaren či RB něco bez automobilky odjel?
Leda se šlapadly..
Takže proto si za svým tvrzením stojím - je to souboj automobilek Ferrari, Mercedesu a Renaultu.. tedy motorářů..
Nebo si myslíš, že by v budoucnu Mercedes, Ferrari či Renault dodával motory týmům jako Coca Cola, Facebook, či Agrofert?
taky si to nemyslím ;)

Velkovezír  |  06. 04. 2018 22:57

A proc ne? Red Bull, Benetton.
Automobilky jako dodavatele motoru jsou ok. Ale pokud maji celou staj tak je to prokleti. Je to pro ne hodne draha investice a pokud se par let nedari tak odejdou protoze to kazi image (Toyota, Jaguar, BMW, Honda). Pokud se jim naopak dari, tak casem odejdou taky ("dosahli jsme stanovenych cilu, chceme se venovat jinym vyzvam, bla bla bla.."). Do toho treba muze prijit zmena vedeni, ktera motorsportu moc nefandi nebo proste dostane za ukol snizit naklady. Takze vychazet vstric automobilkam je z dlouhodobeho hlediska chyba, nikdy se nezdrzi dlouho. Will, McL nebo treba Sauber existuji kvuli zavodeni, ti nikam neutecou. Muzou jenom zkrachovat (Lotus, Brabham, Ligier, Tyrrell, Jordan, Arrows, ....)
Ferrari je neco jineho, ti jsou specialni pripad. Ikdyz podle me nestoji za ten 100 mil bonus

VIVAT Liberty!!!! Skvělý návrh. A pokud se to FIArri nelíbí, nechť táhne do perdele, nikomu chybět nebudou.

S návrhem motorů jsem také spokojen.

McLaren fan since Ayrton Senna era (1988-93)

Charles Leclerc pejdaa  |  06. 04. 2018 18:30

je vidět, že jsi zahleděný id*iot do McLarenu..
Jak můžeš napsat, že nikomu chybět nebude? Ferrari bude chybět všem a samotné F1 především...

Pepino60  |  06. 04. 2018 19:08

Skopče Ty vole!!! Ty jsi snad ještě víc vygumovaný než ti idi.ti z Liberty!!! Opravdu takovou volovinu může ze sebe vyblít jen člověk s velmi nízkou inteligencí. Je vidět, že na F1 koukáš teprve prvním rokem a vůbec neznáš historii tohoto sportu. Každý přece musí uznat a to i ten, který Ferrari nefandí, že souboje mezi Mercedesem a Ferrari dělají v současné době tu správnou závodní atmosféru. Pokud by ferko odešlo s kým by se pak Mergl naháněl??? Snad s tím břídilovským McLarenem?! F1 co si pamatuju vždycky patřila na vrchol motorsportu a blbečci z Liberty ji za každou cenu chtějí zpřístupnit chudáčkům, kteří teď jen slintají. Podívejme se: Alfa Romeo je tak pevná v kramflecích, že vstoupila (ikdyž nepřímo) do F1 už nyní přesto, že druhým automobilkám se zdá F1 příliš drahá. Zato takoví vyčuránci jakými jsou např. VW či Audi kecají o vstupu už minimálně pět let a stejně tam nikdy nevstoupí. Vím, že se stále opakuji, ale musím: kdo na to má ať F1 jezdí kdo ne může hrát třeba kuželky. Jako např. VW, Audi, Aston...

m.vazan  |  06. 04. 2018 16:21

Přesně , jak už to tady někdo psal, kdo na to nemá , ať do F1 neleze.Jak chcete s rozpočtový stropem vyvíjet nové technologie atd ...??? No sranda , nedivil bych se kdyby Ferrari odešlo a vsadil bych se ze některá konkurence půjde také. I třeba ze by to trvalo rok nebo 2 než by se založil konkurenční seriál, ale jsem si jistý ze by to F1 spláchlo.

Fernando Alonso MaseratiMC12  |  06. 04. 2018 17:01

Naprosto souhlasím, kvůli tomu že má tým málo sponzorů přikázat bohatému týmu aby omezil rozpočet na polovinu je padlé na hlavu. Navíc vyvíjet nový motor je hodně nákladné a s rozpočtovým stropem to nemůže jít.

Kevin Magnussen superklidas  |  06. 04. 2018 17:25

Tak se koukejte na top technologii, takže se vám líbí že letos už víme že titul bere Lewis a Mercedes??,

Kevin Magnussen superklidas  |  06. 04. 2018 17:26

Strašný kydy o ničem. Takhle mluví hlupáci co nechápou podstatu věci.

Kevin Magnussen superklidas  |  06. 04. 2018 17:26

Asi se chlapci chcete dobrat do závodů 6 aut co?

Kevin Magnussen superklidas  |  06. 04. 2018 17:27

Tak si na připomenutí pustte USA 2006. At víte k čemu spějete..

Fernando Alonso MaseratiMC12  |  06. 04. 2018 17:45

Ty se místo toho radši chceš dívat na 20 stejných formulí se standardizovanými díly, které se liší jen zbarvením?

Charles Leclerc pejdaa  |  06. 04. 2018 18:50

no o to jde, jestli se někdo chce dívat na standardy, tak at kouka ty amerciké sr*ačky..
Novodobá F1 je o tom vývoji a souboji.. pokud to chtějí standardizovat,. tak už to nebude ta naše evropská F1, ale nějaká amerciká sra*čka...
A klidně tam může jezdit 30 formulí... né, 60 formulí..
10 z nich bude vyvíjet a dalších 50 se tam bude jen plést...

Pepino60  |  06. 04. 2018 19:15

Tak to já se raději podívám na pořádnou řežbu šesti nadupaných a vzájemně odlišných aut než na třicet standartizovaných vagónků ve spanilé jízdě. To už se můžu dívat na historický Fiesta cup.

Velkovezír  |  06. 04. 2018 16:08

Pokud jde o motory tak by mě zajímalo co se skrývá za vyjádřením "Týmy nic lepšího nedodaly". Nedodaly vůbec žádné návrhy nebo chtěly týmy zachovat současný stav?

Jestli sami nepřišly ničím co by se dalo použít tak potom těžko můžou kritizovat návrh Liberty.

Triper  |  06. 04. 2018 15:41

Neblázněte pánové, nikdo odcházet nebude. Kromě Ferrari k tomu nikdo nemá důvod a ti si to zase nemohou dovolit. Málokdo věří amíkům míň než já, ale toto je asi dobrá vize.

Ayrton Senna milanek001  |  06. 04. 2018 16:02

No Ferrari se pokoušeji uplatit (alespoň v něčem si zachovali rozum)
Jinak je to ale krok směrem k sice zdánlivě stabilní formě založených na týmech, avšak zároveň zjevně CART série ....
Takže je otázka, jestli bude Ferrari ochotné, nebo ne ... jstli 50 mega bude stačit? Jestli se někdo odhodlá založit novou F1 (toto už F1 více méně není)

Podle mě by založení nových sérií bylo zcela na místě a časem se uvidí
Mercedes ale (podle mě) 100 procentně odejde - samosebou - chvilku potrvá, něž se odhodlají k tomu někam přesměrovat skvělé lidi co mají - ale tato série je pro ně zbytečná ... TJ jde jen o to jak vhodně využít to co nyní mají
Chce to nějaké nové podnikatele, kteří založí nové série - dveře se otevírají do široka i díky postupu liberti - ktří jako by diktují a to asi nejvíc zahýbe Marchionem, který si řekne ... proč bychom vlastně měli jezdit něco na co nemáme vliv? "bude nám stačit těch "50" ? za účast v takové sérii? (toto už nebude F1 z hlediska podstaty je to jen známka v ruce Liberti)


1 2 3 4 5 ... 8

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14:51 | Objevují se spekulace, že manažerem Micka Schumachera bude N. Todt.
11:40 | odkaz
18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.