Letošní změnou pravidel F1 dojde k pětinovému zlepšení závodění

Jenson Button CerVus F1  |  07. 01. 2019 15:16

Oni to určitě počítají dle předpokladu počtu zničených radlic při pokusech o předjetí.
Jezdci ani loni neviděly, kde končí, tak jaké to budou mít letos?

Charles Leclerc popon2  |  07. 01. 2019 10:18

Mě osobně chybí na f1 tankování. Nedávno zveřejnili GP Brazílie 2008 a tam to bylo skvěle vidět, nepředvídatelné zábavné, každý jel jinou strategii. Vozy byly lehčí, hbitější snáze se předjíždělo.

Fajn, ať omezí funkce CPU na celkový vliv F1. Bezpečnost je teď už fakt dost vysoká na to, aby nebyla každá hovadina na autě monitorovaná, spíš ať je to během samotného závodu zásadně víc o pilotovi.
Drasticky snížit finanční stropy, aby se snížily rozdíly mezi stájemi. Takhle se jinak pořád budeme dívat jak o možnost titulu a nějakého postupu bojují jen ti (zpravidla tři) vyvolení a z dálky se na ně dívá šepleť, která je ráda, že za celou sezónu urve 10 bodů. Víc by to prospělo i v hledání mladých talentů, kteří by se jinak neměli možnost projevit, když jim to auto neumožňuje...
Vrátit tankování a celkově dát větší důraz na týmovou strategii, než jen přemýšlet jestli nasadí měkké, nebo tvrdé gumy.
Vypustit labilní tratě ve stylu Vlancie a podobné zrůdnosti, které omylem zabloudily do F1

Pak věřím, že by to se o těch 20% závodění opravdu zlepšilo.

Miluju mačkání jebáků, rád to dělám sobě i ostatním, velice mě to uspokojuje. Všem to srdečně doporučuji! "NA CHLÉB MÍSTO MEDU, MAŽU SI HNIS Z VŘEDU"

taktonc, poslední dvě sezóny byly zajímavý hlavně proto, že se do cca 4/5 sezóny bojovalo o titul. Předjíždění bych nijak zvlášť neřešil. Předjíždí se. Někdo to umí lepši a někdo horší. Zakopaný jádro problému nneni v předjížděni ale v destinacích a upravach okruhu. Jak byla hodnocená GP Austrálie kdy odstoupily oba Mergle nebo GP Německa kde to Vettel zes.ral? Monstrózně. Předjíždělo se? nebo byl tenn rejs něčím jiným nějak výjimečnej? Ne. Prostě kvulivá odstoupení iba. Takže já říkám, vratte štěrk(to by sice Vettel nedojel ani pulku závodů..) a nebudete moset rok co rok řešit tytonc pi.čoviny...Štěrk a možnost jet aspon 2/3 závodu naplný gule....

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Triper  |  07. 01. 2019 09:33

Pravdu máš, ale to se nestane, páč majitelé okruhů potřebují minimálně stejně i MotoGP...

Jenson Button -ERACER-  |  06. 01. 2019 17:02

V F1 se předjíždět dá krásně a kdo tvrdí že ne tak ať zajde za Maxem ten mu tu záhadu rád odhalí.

Charles Leclerc pejdaa  |  06. 01. 2019 17:30

máš pravdu.. pravidla se porád mění, přizpůsobují a nastavují jen na ruku těm neschopným... toto je dar Evropy, podřizovat se budižkničemům...

Jojo. V Baku se hezky odhalil :)

Jenson Button -ERACER-  |  06. 01. 2019 21:37

On v Baku někoho sundal? :)))

Pierre Gasly Ferda.  |  06. 01. 2019 15:24
expat  |  06. 01. 2019 16:03

Souhlas s Pepou Králem...jsem rád, že se zmínil o F-Ford, kterou jsem v Austrálii 40 let obdivoval....

Super!

Forza Ferrari !!!

expat  |  06. 01. 2019 15:18

Jedině změny, které by mohly udělat závodění zajímavější jsou ty, které by odstranily z vozů většinu aerodynamických prvků a elektronických pomocníků a nechaly ovládání vozu na jezdcích. Ale na něco takového si nikdo v F1 netroufne, takže nás čeká jen nuda a zase jen nuda....ach jo....

O jakých elektronických pomocnících mluvíš? Já jen, že většina je zakázána (TC, ABS, ....)

Forza Ferrari !!!

Pierre Gasly Ferda.  |  06. 01. 2019 14:49

V efekt aera moc nevěřím. Větší přínos bude mít větší množství paliva, ale jestli gumy zůstanou stále sračkoídní, tak jsou všechny snahy marné.

K čemu je ti mít ve voze více paliva když se stejně vyplatí jezdit jako s hnojem, šetřit pneu a pitstop absolvovat ve valné většině závodů pouze kvůli splnění pravidel?

Pierre Gasly Ferda.  |  06. 01. 2019 15:27

Veškeré umělé plánování vede pouze k horšímu. Nejlepší je nechat jezdcům volný průběh. Však ono se pak vždy najde někdo kdo pak vymyslí nějakou kulišárnu.

No jo ale jezdec je jen člověk a to IT zázemí prostě (bohužel) dokáže mnohem efektivněji vyhodnotit všechny možné scénáře. (Ano, jezdec má nějaký feedback na trati atp.) ale i tak se většinou dá na ten program.
No a pak to dopadá jak to dopadá. Jezdci jedou jako s hnojem protože kdyby to auto hnali, odpálí si pneu a budou muset stavět vícekrát. A to se nevyplatí.

Pierre Gasly Ferda.  |  06. 01. 2019 15:45

Určitě by bylo zajímavější sledovat závody kdy někdo se všemi vykouří třeba tím, že vůbec nezajede do boxů. A vůbec se nebojím, že by se to stalo pravidlem. Vždycky by se našli takoví, kteří do boxů jezdili i s kvalitními gumami.


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18. ledna | Vůz Ferrari prošel crash testy.
16. ledna | Niki Lauda opět opustil nemocnici, kde byl hospitalizován s chřipkou.
15. ledna | Závody v Evropě budou také letos začínat v 15:10.
15. ledna | Vedle Pascala Wehrleina by mohl na simulátoru Ferrari pracovat také Brendon Hartley.