Williams dokázal v Maďarsku dostat oba vozy do druhé části kvalifikace. Na první body ale stále čekám.
Williams hledá investora nebo kupce. Na trati je to lepší než vloni, ale především v kvalifikaci. Jezdci se navíc v prvních závodech střídali, pokud jde o nasazení nových dílů.
„V tuto chvíli je to trochu divné,“ řekl Russell o letošní formě Williamsu. „Máme za sebou tři závody: dvě velmi dobré kvalifikace, jednu dobrou kvalifikaci a tři velmi špatné závody.“
Nicholas Latiffi sice nemá tolik zkušeností, ale i tak velmi rychle pochopil, že jeho auto je velmi citlivé na turbulentní vzduch. Podobně to vidí také Russell, který si myslí, williams je obzvláště náchylný k nestabilitě, když jede za ostatními vozy.
„Naše auto je velmi citlivé při sledování ostatních a je velmi obtížné ho kontrolovat, když sledujete ostatní. Samozřejmě v sobotu (v kvalifikaci) za ostatními nejedete. To je jediné, čemu rozumíme a co si z toho můžeme vzít.“
„Cítím se, jako kdybych ztratil velké množství přítlaku a auto se stává poměrně nepředvídatelné.“
„V kvalifikaci je auto velmi silné a je opravdu příjemné ho řídit. V závodě, když sledujete auta, tomu tak není. Připraví vás to o důvěru. Když jsem v závodě na volném vzduchu, naše tempo je silné, nebo během tréninku na čistém vzduchu s velkým množstvím paliva je také silné.“
„Všechny věci směřují nebo ukazují, že když jsme za jiným vozem, je naše auto aerodynamicky velmi citlivé.“