Pat Fry z týmu Ferrari tvrdí, že odstranění poruch si v porovnání s loňskými monoposty vyžádají až dvojnásobně dlouhou dobu.
Revoluce v pravidlech s sebou přinesla mnoho technických problémů. Jelikož jsou vnitřnosti vozu velmi kompaktní a komplexní zároveň, může porucha vozu přijít tým draho, a to hlavně po stránce časové. Autosportu to potvrdil Pat Fry, který má u Ferrari na starosti oddělení aerodynamiky. Scuderia v pátek ztratila několik hodin kvůli odstranění potíží s telemetrií.
"Vozy jsou velmi komplikované a nějakou dobu trvá, než se do nich dostaneme a zjistíme, v čem tkví potíže. Těžší než výměna součástek je se k těm součástkám dostat. Máme zkušenosti s tím, jak to vypadalo v minulosti. Řekl bych, že to, co nás třetí den testů stálo čtyři hodiny, bychom loni zvládli za polovinu času," řekl Pat Fry.
Marussia, která pobírá motory vyráběné Ferrari, toho v Bahrajnu moc nenajezdila. Mechanici většinu času strávili v garáži a snažili se zprovoznit vůz MR03. Šéf stáje John Booth řekl, že kompletní výměna motoru trvá mnohem kratší dobu než výměna pouze jedné součástky:
"Abyste se vůbec dostali k inkriminované součástce, musíte nejprve vymontovat tři až čtyři další."