Letošní spolehlivost byla nejhorší od roku 2006, stěžuje si Horner

Podle Christiana Hornera musel Red Bull čelit nejhorší spolehlivosti motoru od roku 2006, kdy rudí býci používali Ferrari.
Letošní spolehlivost byla nejhorší od roku 2006, stěžuje si Horner

„Z hlediska spolehlivosti motoru to byl pravděpodobně nejhorší rok, který jsme měli od roku 2006,“ řekl Horner pro Autosport.

„Náš motorový partner přes zimu tvrdě pracuje na řešení tohoto problému. Potřebují to i pro svůj vlastní tým.“ 

Horner věří, že se situace zlepší a Red Bull bude moci bojovat s Mercedesem a Ferrari.

Výkon Renaultu se v průběhu roku trochu zlepšil, což Red Bullu společně s vývojem šasi umožnilo bojovat o příčky nejvyšší.

„V závodě vidíme trochu konvergence,“ pokračuje Horner. „V kvalifikaci to ale stále není ono – s těmito módy a potenciálním využíváním oleje a tak dále. Stále tam jsou poměrně rozdíly.“

Red Bull Verstappena přeplácí zbytečně, my ho nechtěli, říká Lauda

Red Bull Verstappena přeplácí zbytečně, my ho nechtěli, říká Lauda

Horner připustil, že na začátku sezóny měl tým problémy i s šasi. Sezónu by proto rozdělil na dvě části.

Některé problémy Red Bull odhalil až poté, co vyjel s RB13 na trať. „Viděli jsme, že věci nejsou v souladu s našimi simulačními nástroji,“ uvedl. 

„Jakmile jsme to pochopili, měli jsme velmi jasnou cestu. Podle naší analýzy, pokud se podíváte na poslední čtyři nebo pět závodů, tak v samotném závodě jsme měli pravděpodobně nejlepší šasi.“

Tři motory na sezónu zůstanou, myslí si Todt

Tři motory na sezónu zůstanou, myslí si Todt

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Diskuze (14) Další článek: Nechápu, jak může existovat něco tak ošklivého, říká Villeneuve o Yas Marina
13:41 | Ferrari si nakonec nechá nové zadní zavěšení. Ve čtvrtek po problémech v Barceloně zkoušelo zpět staré zavěšení. To… odkaz
25. května | Antonio Fuoco ze stáje Charouz Racing System skončil v závodě F2 na 8. místě, což znamená pole position pro zítřejš… odkaz
25. května | Dnes v Monaku závodí závodí junioři a Porsche. Z jednoho Porsche uniklo na vjezdu do boxů opravdu hodně velké množství oleje.
24. května | Pneumatiková mezera bude i na Hungaroringu. Pirelli tam nominuje střední, měkkou a ultraměkkou.
24. května | Podle jezdců Mercedesu vydrží hypedměkké pneumatiky v závodě maximálně 7 kol.

GP Monaka 2018

Čtvrtek 24. května 2018
1. trénink Ricciardo (1:12.126)
2. trénink Ricciardo (1:11.841)
Sobota 26. května 2018
3. trénink Ricciardo (1:11.786)
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 27. května 2018
Závod 15.10