Lepší předjíždění? Nic se nezměnilo, je to stále stejně špatné, říká Hülkenberg

Kimi Räikkönen nedokázal posoudit, zda je předjíždění s novými pravidly jednodušší. Nico Hülkenberg v tom má jasno.
Lepší předjíždění? Nic se nezměnilo, je to stále stejně špatné, říká Hülkenberg

„Mám pocit, že je to stejně špatné, jako to bylo,“ řekl Hülkenberg pro Motorsport.com.

„Zvláště, když se dostanete blízko, možná do pěti desetin sekundy. Pokud to tomu před vámi ustřelí a udělá chybu, tak někdy ucítíte drastickou ztrátu přilnavosti. Jste nuceni pustit nohu z plynu, jinak se dostanete mimo trať.“

Zlepšilo se předjíždění? Těžko říct, hodnotí Räikkönen

Zlepšilo se předjíždění? Těžko říct, hodnotí Räikkönen

Hülkenberg si uvědomuje, že se v krátkodobém horizontu nic nezmění. „Potřebujeme jiný koncept,“ říká pilot Renaultu. „Vím, že jdeme tímto směrem.“

F1 chce od roku 2021 přijít s novými vozy, se kterými bude sledování jiného vozu jednodušší. Pro Hülkenberga jsou nejdůležitějším tématem právě aerodynamická pravidla, která přinesou lepší závodění.

Němec se nedávno zúčastnil schůzky mezi F1, FIA a zástupci týmů ohledně pravidel pro rok 2021. „Na setkání to všichni pochopili a vypadá to, že chtějí totéž. Konec konců je tohle to, co prodává F1 a produkuje dobrou zábavu.“

Foto: Getty Images / Mark Thompson

Další článek: Ferrari má nejlepší motor, ale také smůlu, říká Wolff

22. února | Zandvoort před pěti dny. Za pár dní má být hotovo... odkaz
22. února | Podle Lea Turriniho Binotto a Ferrari neblafují. Aerodynamický balíček SF1000 nefunguje. Stále trpí problémy z loňského roku, nedotáčivostí a horším výkonem. Na příští týden chystá tým změny.
22. února | Niki Lauda by dnes oslavil 71. narozeniny.
21. února | Latifiho dnes podle Williamsu zastavil senzor.

Předsezónní testy

První
19. února Hamilton (1:16.976)
20. února Räikkönen (1:17.091)
21. února Bottas (1:15.732)
Druhé
26. února 09.00–18.00
27. února 09.00–18.00
28. února 09.00–18.00