Leclerc si užil souboj s Verstappenem

Souboj s Maxem Verstappenem ve Velké ceně Velké Británie byl pro Charlese Leclerca podle jeho slov nejzábavnější, jaký ve formuli 1 zažil. Holanďanovo bránění pozice bylo podle pilota Ferrari na hraně, ale v mezích pravidel.
Leclerc si užil souboj s Verstappenem

Po jejich souboji o vítězství v minulém závodě v Rakousku, kdy se Verstappen po vzájemném kontaktu pár kol před koncem dostal do vedení a zvítězil, Leclerc již pochopil, jak tvrdě může s Verstappenem na trati závodit.

Leclerc s Verstappenem spolu na Silverstonu bojovali několikrát v prvních dvaceti kolech. Několikrát jeli bok po boku, ale Leclerc nakonec z tohoto souboje vyšel jako vítěz.

Vettel uznal vinu za kolizi s Verstappenem

Vettel uznal vinu za kolizi s Verstappenem

„To byla rozhodně ta největší zábava, jakou jsem ve formuli 1 zažil. Je to krátká kariéra, jen jeden a půl roku, ale z vnitřku vozu to byla velká, velká zábava,“ řekl Leclerc, který dojel na Silverstonu třetí.

„Myslím, že Rakousko mi celkem dost otevřelo oči a pochopil jsem, jak daleko můžeme zajít a co se očekávalo. Nakonec jsem rád, že takto bojujeme. Myslím, že každý jezdec chce závodit tvrdě, a my po většinu závodu tvrdě bojovali. Bylo to zábavné, vždy na hraně, ale myslím, že v rámci pravidel.“

Leclerc také řekl, že Red Bull byl ve Velké Británii rychlejší než Ferrari.

„Myslím, že musíme něco udělat s naší závodní rychlostí a snažit se udržet tyto pneumatiky v tak dobrém stavu, jako Mercedes a Red Bull. Myslím, že se v tomto ohledu trochu trápíme.

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Další článek: Hamilton: Nebýt Bottas můj týmový kolega, bojoval bych tvrději

22. července | Bývalý poradce Ricciarda od něj chce 10 milionů liber jako podíl ze mzdy a dalších smluvních prvků. Australan se bude u soudu bránit. odkaz
20. července | Závod W Series v Assenu vyhrála Emma Kimiläinen.
18. července | Haas se nám přejmenuje na Lighting Volt Haas F1 Team.... Lighting Volt je nový název Rich Energy.
18. července | Austrálie prodloužila smlouvu s F1 do roku 2025 (původní smlouva končila v roce 2023).

GP Německa 2019

Pátek 26. července 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 27. července 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 28. července 2019
Závod 15.10