Nehody Rubense Barrichella a Nica Hülkenberga z Monaka donutily Williams vrátit se dočasně ke staré verzi předního křídla pro závod v Istanbulu. Důsledkem byla nemalá ztráta v čase na kolo.
"Používání starého předního křídla nás stálo asi desetinu sekundy na kolo, ale v rychlých zatáčkách fungovalo dobře," uvedl technický ředitel Sam Michael. "Novou verzi předního křídla budeme mít na obou vozech příští týden v Montrealu."
Williams prostě nestihl pro Turecko vyrobit včas nová křídla, která jeho jezdci zničili v ulicích Monte Carla. Barrichello boural kvůli uvolněnému krytu kanálu, Hülkenbergovi selhalo po kontaktu s jiným vozem přední křídlo v tunelu, což skončilo také nárazem do bariér.
Ale v Turecku neztratil Williams jen kvůli přednímu křídlu, Barrichello se na startu propadl o pět míst. "Záběr spojky v Rubensově voze byl mnohem silnější, než jsme předpokládali na základě tréninkových startů, které jsme během tohoto víkendu uskutečnili," vysvětloval Michael. "Prošetřujeme spojky z obou vozů v továrně, abychom zjistili, co to bylo za problém."