McLarenu přizpůsobila zavěšení, nádrž i chladicí systém.
V továrně Force India měli přes zimu docela honičku. Na začátku listopadu tým změnil dodavatele motorů. Od Ferrari přešel k McLarenu a auto pro sezonu 2009 se muselo přizpůsobit jinému motoru, převodovce, hydraulice i KERS.
„Přizpůsobit auto novému motoru a převodovce není samo o sobě zase tak složité. Největší problém byl čas, který jsme měli k dispozici. Obyčejně se [s novým autem] začíná tak v srpnu a my jsme museli to celé nacpat do pěti měsíců,“ vysvětlil designér Force India Mark Smith.
„Nejde jen o to, vzít nové součástky a namontovat je. Když jsme změnili převodovku, muselo se trochu změnit i zavěšení, a když jsme změnili zadní zavěšení, museli jsme změnit i to přední. Museli jsme upravit i nádrž a chladicí systém,“ dodal.
Force India nakonec představila své nové auto jako jeden z posledních týmů. „Víme, že máme nevýhodu v testování vzhledem k tomu, že jsme auto představili tak pozdě. Výhody plynoucí ze smlouvy s McLarenem a Mercedesem to ale převáží,“ věří technický ředitel Force India James Key.
Jako u každého letos představeného auta nechyběla ani tentokrát otázka na KERS. „Naše auto je plně kompatibilní s KERS, ale jestli ho budeme používat, to rozhodne Force India společně s McLarenem a Mercedesem,“ řekl tomu Key.