Kvůli horšímu výkonu Hondy se trápíme v zatáčkách, říká Gasly

Nějaké to desetiletí by mohlo stačit.

Sebastian titul 2019!!! | Forza Honda!!!

Jedn takovy lepsi fake. Tech by mohl napovedet
Pomoc zvenčí už dávno funguje. Bez toho by už skončili. Ano race mód nedosáhne na Renault. Může to být i o spotřebě a dalších věcech. Kvaldu už mají asi slušnou, respektive nad Renaultem. Ono držet tempo vývoje, je v F1 opravdu očistec. Honda to nemá jednoduché.

Tady je hezky videt, jak se ta zluc vari. Stale jen nepodlozene bludy, hodne tak fakenews.
Pomoc zvenci??? Vzdyt ten vyvoj je prevazne diky pokrokum a objevum z lonskeho roku, kdy McL uz slibne pokroky odmitl a na konci roku uz nechtel predelavat auto a zabudovat nejnovejsi spec. Hondy.
Skoncili by? Vzdyt je Marco premlouval, aby zustali. Marco s Tostem mluvili o tom, ze bylo videt, ze to chce poladit a je to tam. Zacatek roku jasne ukazal.
Nedosahuje race modu Renaultu? Vzdyt Horener jasne rika cisla, kdo nechce slyset neslysi Ano, Honda je v race i kvalda modu pred Renaultem, ve spotrebe a i ovladatelnosti. Poruchovost cca stejna, kdy Renauzlt udelal letos na jeden motor 7 zavodu a Honda 6
Kvaldu maji asi slusnou? Jak "ASI" Horner jasne rika cisla
Udržet tempo vývoje je očistec? Ano, Honda ma nejvyssi tempo vyvoje a proto dotahuje spicku. Investuje konecne to co investovala dosud spicka.
Honda to nema jednoduche? Ano, zacla v dobe kdy uz ostatni meli hotovo a pritom je schopna po 4 letech vyvoje bez mozneho testovani na trati soutezit se spickou. Ocistec musi prozivat Renault, takovych provarenych let vyvoje a nic. RB ji utece a zbyde na ne McL, ktery se letos pasoval na konkurenci Williamsu.
Pristi rok nam da mnoho odpovedi, stejne jako nam je dal ten letosni. Zlucari, pripravte se na tezke chvilky

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

T.E.CH  |  22. 11. 2018 11:34

Hele běž se věnovat japancars šuline....

T.E.CH  |  22. 11. 2018 09:20

Honda v závodním tempu Renault nepředehnala Elšuline ( v kvaldě ano) a to bylo z mé strany jediné zdělení, jak se věci mají. Nějak se s tím srovnej....

Stejne se to krasne posloucha a ten udiv ostatnich na odpoved Hornera
Cas 2:50
https://streamable.com/r9945

Ve kvalde dostava Renault narezano 0,6s a v zavode 0,1s. Horner to rika jasne. Uz se prober.
Honda jede svuj slibny vyvoj od konce lonskeho roku, kdy McL uz odmitl posledni aktualizace. Proto vlastne McL a ani ty vubec netusi kde Honda je a jak ji jde vyvoj nahoru. Renault preslapuje a po zkusenostech, kdy jim Illien musel navrhovat blok spalovaku, se neda cekat, ze budou konkurenceschopnejsi nez letos. Kdo jiny nez RB to mohl nejlepe posoudit.
Smir se s tim a hlavne se priprav, ze bude hure, Honda tento rozdil jeste do jara o dost zvysi jak se priblizuje spicce. I Ala to videl a ze strachu, ze bude dostavat kolo v zavode radsi utekl

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 22. 11. 2018 10:15

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

T.E.CH  |  22. 11. 2018 10:31

Hondašulin no.....

Rozdil je tu ten, ze to co ja rikam od zacatklu roku o Honde a to jak vykony pokroky, tak se da necim podlozit. Jsou to nezavisle info nebo info z Hondy. Ty si jen jedes ten svuj blud Honda-zlucare vadavajiciho se za Honda-fans ale chapu to zapadas do te fakenews urovne, kdy si tak nejak stale neco nalhavate o svetle na konci tunelu a pritom je potreba si na nekoho stale postezovat

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Takových nezávislých info a bludu od hondy už tady bylo za kolik let zpátky asi milion.
Šulíne prober se ty,jediný co Honda dokázala je že se cca dotáhla na nejslabšího dodavatele motoru.
Na ty první dva to nikdy nedá

chčije a chčije

T.E.CH  |  22. 11. 2018 11:42

V tom bych byl opatrnej, myslím že díky RB to dá, ty do toho zanivestovali ještě zainvestují, takže díky RB, to Honda dát může. Sama by to nikdy nezvládla, v tom máš pravdu.

Sám to dnes nezvládne nikdo. Proto také žádné nové automobilky.

RedBull bude moci o podobné formě, jakou měl v Brazílii, v příští sezóně pouze snít.

1.BUT, 2.ROS, 3.ALO, 4.HUL

Loqenc  |  22. 11. 2018 08:25

Snad to budou jen noční můry.


https://www.youtube.com/watch...

som zvedavy na buducorocne radia Verstappena...ten nevie prist Renaultu na meno a ked to Honda nezvladne tak ako kazdy rok...to bude peklo pi.čo

Hosi, kur.va..bezte si zamr.dat..sra.cky runa melete....

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Stoffel Vandoorne Rover78  |  21. 11. 2018 21:05

Originál článek zde, s trochu jiným zněním, čisté duše mi nemusí děkovat... 😁
https://www.f1supernews.com/2018/11/21/toro-rosso-nee...

Haters nehledaji objektivni info, jen si vyberou to co se jim hodi a jeste to otoci. Jdem zvedav na co budou vymlouvat pristi rok a jak zase budou stejne hatit Hondu a stale do toho tahat petilety vyvoj zpet. Porad dokola, pridana hodnota zadna, pravda zadna, priste Sulini s velkym S

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  21. 11. 2018 22:02

Jakej pětiletej vývoj, size zero vyrazili, a nevzali si z něj ani ventil 😁. Proto byl na ně v 2017 Mclaren nasran jaxviň, a spustili tu svojí kampaň naplno. Maj dva roky s tímhle motorem, a jeden rok s Mobilem. Názory lidí, který si neuvědomujou nutnost stavět motor okolo paliva mi nic neřeknou, to jsou pro mě low level nubz.. 😉

Nekteri ozvlast velci vtipalci vydavajici se za Hondafans Ty bludy co tu vydava stale za pravdu to jsou fakt pecky. Je hodne videt, ze ta zapsklost je hodne velka a hodne frustrujici.
Honda jede vyvoj postupne, buduje tym, protoze nemelo cenu rvat penize nekam, kde nic neni, resp. se tym teprve buduje.
Honda teprve pristi rok bude mit podminky jako maji ostatni tovarni tymy. Teprve pristi rok bude moci vyvijet naplno i s podporou palivarske firmy a do slusneho sasi. Tesim se na ty uzasne vysledky

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?

Stoffel Vandoorne Rover78  |  21. 11. 2018 22:53

Já jim tak moc zbrkle nevěřim, těch šest let Ferrari a deset Mercedesu určitě nepůjde dohnat snadno, tyhle týmy nejsou béčkový žabaři jak Renault..... Ale maj na čem stavět, a zkušebního králíka v TR, půjde to líp.

Pokud sedi ty cisla, co uvadi RB, nejsou tak daleko, jak tu nekteri stale melou dokola. Netvrdim, ze Honda dorovna spicku hned v prvnim zavode. Vubec nemluvim jen o Honde, tak jako hateri a zlucari. Mluvim o tom, ze RB-Honda by mel byt mnohem blize nez byl dosud. Honda jde nahoru a pokud, jak tvrdi Marko, jim staci aby byla Honda tak 20 koni za Mercedesem, tak by to teoreticky mohlo vychazet uz od prvniho zavodu. tempo rustu ukazuje, ze by to tak byt melo. Jestli se neco pres zimu zvrtne nemuze nikdo vedet, ale rozhodne jsou u vsech velka ocekavani a opravnene. Naproti tomu zlucari s McL-Renualt utocici pristi rok na bedny maji vse podlozene. McL vubec netusi co s autem a Renault si proste jede stale to sve, bez tahu na branku. A tento projekt ma porazit nebo atakovat RB-Honda? Smesne, jako male deti bez soudnosti

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfuku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vice jak 500b?


1 2 3 4

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

18:00 | Dobrá zpráva: F1 bude vysílat živě první předsezónní testy. Špatná zpráva: V rámci F1TV, která není v ČR dostupná.
15:33 | Takhle si McLaren představuje F1 budoucnosti odkaz
22. ledna | Zdá se, že Ticktum má smůlu. Účastní se zimní asijské F3, ale body za super licenci podle Autosportu nedostane. FIA totiž požaduje, aby měla série alespoň 5 závodů a tato má jen 3.
22. ledna | Kuan-jü Čou bude vedle závodění ve F2 pracovat jako vývojový jezdec Renaultu. Čínský závodním prošel Jezdeckou akademií Ferrari.