Kvalifikace by od příštího roku mohla mít čtyři části

Jakakoli omezeni jsou vzdy v neprospech vyvoje. Vzpomenme v zetonovy system, kdy to znamenalo jedine konzervaci bidneho stavu nekterych vyrobcu. Je to sice daleko, ale nekteri se do te doby neseberou a pak uz budou jen tezko dotahovat. Do roku 2021 udela spicka v podobe M,F a H jeste dost pokrok a pak uz je R bude tezko dohanet. Bez zazemi a moznosti testovat uz bude jen rozdil Renaultu stagnovat. Ikdyz se tu FIA snazi Renaultu pomoci, protoze fin. nestiha, tak mu to nebude k nicemu. Ostatni budou v te dobe uz dale. Naskok spicky sice asi nebude rust jako letos, ale rozhodne se nebude zmensovat.

RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

Ale to vime,ze se honda neprobere a neda to a co ma bejt...

chčije a chčije

Kdyz nerozumis psanemu textu, tak se tim nechlubim

RB-Honda kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde rejpnu do zlucaru | Do 0,3s beru jako povinnost, takze jedeme dal | Ztrata 0,3-0,7s - zklamani | Vice jak 0,7s tak jebu RB-Honda do ucha

no...co se týče souboj Francouzi vs Japonci..tak Japonci udělali za tu krátkou dobu mnohem větší pokrok než protistrana a prej dokonce roku mojou bejt u Rencka nejhorším motorem..takže jesi se ještě omezí vývoj, tak Rencek se može sbalit a jít do pr.dele, pač Ferrari a Meds nedostihnou nikdy a ještě se propadnou za Sakuru...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Proč chtějí zase měnit to co funguje? To je zase kravina

Forza Ferrari !!!

Lewis Hamilton kalfyk  |  24. 09. 2018 20:40

vylepsit, ... je rec jen o rychlejsich,... :D a s +1500 otackama to bude vice podobny starejm 8valum

a ta kvalda je v dnesni dobe vetisnou nuda, zajimavejch je poslednich 5 minut... pokud nezachcije nebo tak :D

Felipe Massa Dlouhaan  |  24. 09. 2018 12:57
Nico Rosberg Mark25  |  24. 09. 2018 12:25

Raději neměňte nic. Všechny změny jsou totiž k horšímu. Viz zrušení tankování, motory, které zní jako sekačka na trávu, pneumatiky které vydrží tak, že se každý závod jede na 1 pitstop, posunutí startu závodu o hodinu a 10minut dopředu, zrušení gridgirls, změna legendárního loga, nevkusné a hrozně vypadající "halo" atd. A pokud si dobře vzpomínám, tak při poslední změně systému kvalifikace to nedopadlo moc dobře a po 2 závodech se to změnilo zpět..

jurgenb  |  24. 09. 2018 12:29

Nějaké změny jsou k lepšímu - např. více energie z baterií, více průtoku i vyšší hmotnost paliva.
Zbytek souhlasím s tebou, že to poslalo sport do sraček.

- Nejlepsi zmenou by bylo zruseni baterek a tim vyrazne snizeni hmotnosti. Myslim, ze 1000 z klasickyho motoru uplne staci. Ve spojeni s nizsi hmotnosti, by zase formule litaly.

- Zavedeni tankovani - kratsi a agilnejsi formule (a taky zase o kus lehci)

- zuzeni predniho kridla - mene prorizlych pneu (i kdyz jich uz ubylo)

- zjednoduseni predniho kridla - mensi pritlak znamena i o neco nizsi ztraty pritlaku pri jizde za autem.

Zavedeni tankovani - kratsi a agilnejsi formule (a taky zase o kus lehci)


a nebude se zavodit uz vubec. Kazdej pocka jen a pouze na zastavku v boxech. Tankovani byla cesta do pekel a zavody v te dobe byly nekoukatelne, absolutne bez naznaku akce

mam vsechny sezony stazeny z te doby a rozhodne nelze souhlasit.

tim z te doby myslena posledni era tankovani - samozrejme nektery zavody byly spatny.

ja jen, ze ted jsou to teda zavody jak se patri..DRS predletění, to je panecku predjizdeci akce!

ja nerikam, ze dnesni doba je ok, jeste obdobi Senna, Prost v McLarenu bylo ok, pak to slo vse do kytek - postupne, nikoliv naraz. Ale tankovanim proste zavodeni dostalo poradne na frak. A lepsi to nebude, pokud nevytvori prostor pro jezdeckou chybu. Pokud nezrusi ty nesmyslny penalizace, vice kolizi by melo byt oznaceno za racing incident, aby jezdci meli chut jit do souboje. Klidne znovu zmenit system bodovani, jeste vice otevrit nuzky mezi bednou a zbytkem sveta. Omezit vliv aero.

Staci udelat hned za bilou carou metr travy a pak jeste kousek kacirku a chyby budou potrestany dost. (aspon aby jezdec dostal smyk rekneme)

Jenze se bohuzel dela naprosty opak (treba takova parabolica a celej paul ricard - fuj)

Nicmene stojim si za tim, ze spousta a spousta zavodu s tankovanim byla fakt vyborna nebo aspon OK.

z poznamek mam napsano napriklad tyto:
2003 - AUS, MAL, BRA, AUT, UK, USA, JAP

Zrušení tankování bylo jedině přínosné. Jinak souhlasím.
A pokud jde o kvaldu, ať to překopou celé, chtějí akci na trati, ať zruší tu šaškárnu s pneu a jejich omezeným počtem na víkend. A každých 6 minut bych eliminoval poslední dva dle aktuálního pořadí. Kdo nevyjede, udělá chybu nebo bude mít technický problém, bude stát vzadu. Každý by musel jet od začátku do konce naplno.

Charles Leclerc Dokugan  |  25. 09. 2018 08:27

To tu bylo už asi před dvěma lety nebo kdy... Chtěli větší akci a neuměli nad tím přemýšlet stejně jako ty. Zrušilo se to po dvou závodech, protože během prvních pěti minut si všichni zajeli rychlé kolo a do konce kvalifikace nikdo nevyjel. To byla ale akce a napětí... Vrátit tankování a napětí vzroste v mnoha závodech

Jak,presne tak,dobre on! Bóch vě že sůhlasím!

chčije a chčije

r126pkp  |  24. 09. 2018 12:00

Vedou to do čím dál větší pr....!

jurgenb  |  24. 09. 2018 11:54

Chápu správně linii úvahy FIA v zájmu snížení finanční náročnosti za motory?
1. Chceme snížit náklady na motory, takže omezíme testování ze 4tis na 1tis hodin ročně.
2. Následkem čehož se zvýší poruchovost motorů, protože nebude možné detailně vychytat její spolehlivost na dynu.
3. Načež se díky vyšší poruchovosti zvýší počet motorů nutných pro absolvování celého ročníku.
4. Což povede k nutnosti objednat více než 3 motory, které se většinou zaplatí v rámci smlouvy ohledně dodávek na sezónu.
5. Což má za následek, že za každý motor nad ony tři budou týmy platit.

A teď otázka za pět bludišťáků - kde jsou ty ušetřené náklady pro týmy???
A bonusová otázka za deset bludišťáků - o kolik se sníží výdaje týmů za rok, když jim přibudou 3 velké ceny oproti současnosti?


1 2

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:03 | Albon bude jezdit s číslem 23.
11:42 | Max Verstappen lituje, že si nikdy nezazávodil s Fernandem Alonsem. V době, kdy přišel do F1, měl už Alonso nekonkurenceschopné auto.
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.