Kvalifikace by od příštího roku mohla mít čtyři části

Jakakoli omezeni jsou vzdy v neprospech vyvoje. Vzpomenme v zetonovy system, kdy to znamenalo jedine konzervaci bidneho stavu nekterych vyrobcu. Je to sice daleko, ale nekteri se do te doby neseberou a pak uz budou jen tezko dotahovat. Do roku 2021 udela spicka v podobe M,F a H jeste dost pokrok a pak uz je R bude tezko dohanet. Bez zazemi a moznosti testovat uz bude jen rozdil Renaultu stagnovat. Ikdyz se tu FIA snazi Renaultu pomoci, protoze fin. nestiha, tak mu to nebude k nicemu. Ostatni budou v te dobe uz dale. Naskok spicky sice asi nebude rust jako letos, ale rozhodne se nebude zmensovat.

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

Ale to vime,ze se honda neprobere a neda to a co ma bejt...

chčije a chčije

Kdyz nerozumis psanemu textu, tak se tim nechlubim

RBHonda rychl. kvalda Aus 2019: | Po vyhrany kvalde zareju do zlucaru | Do 0,3s povinnost | Ztrata 0,3-0,7s zklamani | Vice jak 0,7s jebu RB-Honda do vejfucku, dam 3 zavody hajeni | RB-H 2019 vic jak 500b?

no...co se týče souboj Francouzi vs Japonci..tak Japonci udělali za tu krátkou dobu mnohem větší pokrok než protistrana a prej dokonce roku mojou bejt u Rencka nejhorším motorem..takže jesi se ještě omezí vývoj, tak Rencek se može sbalit a jít do pr.dele, pač Ferrari a Meds nedostihnou nikdy a ještě se propadnou za Sakuru...

RIP F1 2008 | Obrigado Felipe 2002-2017

Proč chtějí zase měnit to co funguje? To je zase kravina

Forza Ferrari !!!

Lewis Hamilton kalfyk  |  24. 09. 2018 20:40

vylepsit, ... je rec jen o rychlejsich,... :D a s +1500 otackama to bude vice podobny starejm 8valum

a ta kvalda je v dnesni dobe vetisnou nuda, zajimavejch je poslednich 5 minut... pokud nezachcije nebo tak :D

Felipe Massa Dlouhaan  |  24. 09. 2018 12:57
Nico Rosberg Mark25  |  24. 09. 2018 12:25

Raději neměňte nic. Všechny změny jsou totiž k horšímu. Viz zrušení tankování, motory, které zní jako sekačka na trávu, pneumatiky které vydrží tak, že se každý závod jede na 1 pitstop, posunutí startu závodu o hodinu a 10minut dopředu, zrušení gridgirls, změna legendárního loga, nevkusné a hrozně vypadající "halo" atd. A pokud si dobře vzpomínám, tak při poslední změně systému kvalifikace to nedopadlo moc dobře a po 2 závodech se to změnilo zpět..

jurgenb  |  24. 09. 2018 12:29

Nějaké změny jsou k lepšímu - např. více energie z baterií, více průtoku i vyšší hmotnost paliva.
Zbytek souhlasím s tebou, že to poslalo sport do sraček.

- Nejlepsi zmenou by bylo zruseni baterek a tim vyrazne snizeni hmotnosti. Myslim, ze 1000 z klasickyho motoru uplne staci. Ve spojeni s nizsi hmotnosti, by zase formule litaly.

- Zavedeni tankovani - kratsi a agilnejsi formule (a taky zase o kus lehci)

- zuzeni predniho kridla - mene prorizlych pneu (i kdyz jich uz ubylo)

- zjednoduseni predniho kridla - mensi pritlak znamena i o neco nizsi ztraty pritlaku pri jizde za autem.

Zavedeni tankovani - kratsi a agilnejsi formule (a taky zase o kus lehci)


a nebude se zavodit uz vubec. Kazdej pocka jen a pouze na zastavku v boxech. Tankovani byla cesta do pekel a zavody v te dobe byly nekoukatelne, absolutne bez naznaku akce

mam vsechny sezony stazeny z te doby a rozhodne nelze souhlasit.

tim z te doby myslena posledni era tankovani - samozrejme nektery zavody byly spatny.

ja jen, ze ted jsou to teda zavody jak se patri..DRS predletění, to je panecku predjizdeci akce!

ja nerikam, ze dnesni doba je ok, jeste obdobi Senna, Prost v McLarenu bylo ok, pak to slo vse do kytek - postupne, nikoliv naraz. Ale tankovanim proste zavodeni dostalo poradne na frak. A lepsi to nebude, pokud nevytvori prostor pro jezdeckou chybu. Pokud nezrusi ty nesmyslny penalizace, vice kolizi by melo byt oznaceno za racing incident, aby jezdci meli chut jit do souboje. Klidne znovu zmenit system bodovani, jeste vice otevrit nuzky mezi bednou a zbytkem sveta. Omezit vliv aero.

Staci udelat hned za bilou carou metr travy a pak jeste kousek kacirku a chyby budou potrestany dost. (aspon aby jezdec dostal smyk rekneme)

Jenze se bohuzel dela naprosty opak (treba takova parabolica a celej paul ricard - fuj)

Nicmene stojim si za tim, ze spousta a spousta zavodu s tankovanim byla fakt vyborna nebo aspon OK.

z poznamek mam napsano napriklad tyto:
2003 - AUS, MAL, BRA, AUT, UK, USA, JAP


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

16:19 | Ralf Schumachera pro Motorsport-Total řekl, že žádný nový Bottas není. Prý měl jen dobrý víkend. Dostal se na startu před Hamiltona, který měl poškozený vůz. Nic více.
16. března | Možné strategie pro závod podle Pirelli odkaz