Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates

Foto: Getty Images / Charles Coates

 Foto: Getty Images / Charles Coates
 Foto: Getty Images / Charles Coates
 Foto: Getty Images / Charles Coates
 Foto: Getty Images / Charles Coates
7
Fotogalerie

Kubica po maďarském testu neví, co bude dál

Robert Kubica se zúčastni sezónních testů v Maďarsku. Co bude dál zatím neví.

Kubica za sebou měl dva testy v pět let starém voze. Ve středu poprvé usedl do vozu aktuální specifikace. Na Hungaroringu odjel přes 140 kol. Na supěrměkkých pneumatikách byl o 0,5 sekundy pomalejší než Jolyon Palmer v kvalifikaci. Srovnání časů ale není tak důležité. Jen Renault a Kubica vědí, jak na tom rodák z Krakova po více než šestileté přestávce je.

Zajímavý byl také Kubicův dvanáctikolový stint. V něm jezdil časy mezi 1:21.053 a 1:21.654, což bylo srovnatelné s nejrychlejšími časy jezdců Renaultu v závodě. 

„Po dnešku je příliš předčasné říct, jaký by mohl být další krok,“ řekl Kubica. „Prozatím děkuji všem u Renaultu, že se tento test uskutečnil.“

Kubica během rozhovoru s novináři vtipkoval, že jediný plán, který nyní má, je stihnout zítra ráno letadlo domů. 

„Chtěl bych více příležitostí, ale realita je taková, že nevím. Budeme muset počkat a uvidíme.“ 

„Byl to fantastický pocit. Být tady v R.S.17 a vidět tolik fanoušků, kteří mě viděli na trati. Všem děkuji.“ 

„Naučil jsem se spoustu o nové generaci aut, protože mezi těmito vozy a těmi, se kterými jsem v minulosti jezdil, existují velké rozdíly. Vůz je širší než předtím. Byl jsem shopen s týmem metodicky spolupracovat a myslím, že jsme udělali dobrý pokrok. Naučil jsem se, jak funguje R.S.17 a letošní pneumatiky.“

„Víme, že Maďarsko je těžká trať, jeden z fyzicky nejnáročnějších okruhů. Jak řekl Nico Hülkenberg, pokud budu schopen jezdit tady, tak budu schopen jezdit všude. Byla to těžká práce, ale myslím, že pro většinu jezdců to dnes bylo za volantem těžké.“ 

„Myslím, že bych zítra mohl jet znovu, takže fyzická úroveň je dobrá, což je pozitivní znamení. Existují věci, které je potřeba zlepšit, ale tak je to vždy.“

Foto: Getty Images / Charles Coates 

Doporučujeme

Články odjinud