Který tým se v průběhu sezóny zlepšil a který zhoršil?

Nardo F1  |  15. 12. 2015 19:58

"Zlepšenie" Ferrari

Franko Leonardo  |  15. 12. 2015 18:40

Jakéj Inteligent tohle vymyslel ty krávo? :D :D Vždyť to ani nedává logický smysl a to nebudu mluvit o McLarenu a Ferrari bo to co jste napsali nedává žádný logický smysl a jinak tým který se zlepšil a který se zhoršil zjistíme úplně jednoduše koukneme se na výsledky minulé sezony a letošní sezony potom by to už nebylo zlepšení týmu ale jen zlepšení vozu. Jinak jak jste přišli na to že se Manor,RedBull a Marussia zlepšili? A jak už vůbec jste přišli na to že se Mercedes zhoršil? Jinak k Ferrari se nakonec vyjádřím a podle výsledků ze zlepšili oproti začátku sezony až o 0.300s.
Tudíž auto článku se víc už seknout nemohl.

Ferrari 4ever

FrancoisCEVERT  |  15. 12. 2015 18:58

..vymyslel to inteligent z Bruselu. ()

Neurotic  |  15. 12. 2015 17:08

Mc i FI má na konci 101,27%? To bude hodně vypovídající srovnávání, když se podíváme, kde kdo dojel

Neurotic  |  15. 12. 2015 17:10

Pardon jsem se přehlídl těch 101,27% má RB takže by to mohla být pravda

Kde má McLaren 101 % ?

Ferda.  |  15. 12. 2015 16:25

Tak nakonec i Manor a Force India měli větší progres, než Hondomek.

FrancoisCEVERT  |  15. 12. 2015 15:57

To Force India pochopila už dávno, že raději se bude zlepšovat, než zhoršovat. Proto se tak chová a nabádá k tomu i své jezdce. Dík Sergio i Hullku, že jste inteligentní a chápaví piloti F1.
(Checo)

LepšíPrezident  |  15. 12. 2015 14:59

hustý bláboly..

Georrge  |  15. 12. 2015 14:24

Sice zajímavé, ale trochu to pokulhává. Jde totiž o časy jen z kvalifikací a jak v článku zaznělo, stačí zvrtat nějakou kvalifikaci na konci sezony a jste v mínusu. Navíc rychlost v kvalifikacích a v závodech je často hodně rozdílná. A podle mě je rychlost v závodech více vypovídající, než z kvalifikací.

Nejrychlejší kola ze závodů ale taky nelze brát, protože pokud někdo nasadil na posledních pár kol nové gumy, často zajel o dost rychlejší kolo, než jezdci, kteří byli rychlejší celý závod. Takže by někdo musel průměrovat všechna kola ze všech závodů a to asi nikdo dělat nebude :)

Jinak pro zajímavost - v Austrálii mělo Ferrari ztrátu na nejbližší Mercedes 33 vteřin, v Abů Dhabí to bylo jen 11 vteřin.

No - jen tak pro zajímavost - hned v druhém závodě mělo Ferrari na Mercedes náskok 9 sekund. V Abu Dhabi měl Mercedes na Ferrari náskok asi 20 vteřin

#BelieveInAlonso

Coehoorn  |  15. 12. 2015 20:55

Zakladný rpoblém,ktorý ty nepochopíš, je ten,že existovali trate kde toto auto Ferrari bolo lepšie než Mercedes a to Malajzia a Singapúr a potom boli trate kde Ferrari katastroficky strácalo napríklad Barcelona a Silvestrone, posledné tri trate boli viac profilom trate a štýlom jazdy podobné práve Barcelone a Silvestronu. Takže koľko strácalo Ferrari na týchto tratiach a koľko na tých posledných?

Koukám, tato statistika se tu nelíbí Jinak už před časem jsem objevil článek na vývoj Ferrari vs Mercedes v sezoně. Kdyby někdo chtěl, je to obstojně udělané http://thejudge13.com/2015/12/01/f1-forensics-d...

#BelieveInAlonso

Demagogie pokračuje
Ale proč ne, jestli si to takhle někdo dokáže vysvětlit a tím vlastně (ne)vědomě uvěřit lžím, tak proč ne.

Fandíme!
Nemyslíme!
Přikyvujeme!

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc.


1 2 3