Kovalainen je i přes odstoupení spokojen, mohl soupeřit s Petrovem

Monako je pro jezdce i vozy vždy těžkou zkouškou. Nové týmy ji nezvládly zrovna nejlépe. Ani jeden z jejich pilotů totiž neviděl cíl.

Karun Čandhok mohl dojet na třináctém místě, což by pro něho i tým HRT byl skvělý výsledek. Mimo jiné by to také znamenalo, že by se stal nejlépe klasifikovaným pilotem nových stájí. Vidině tohoto úspěchu ovšem zamezila kolize Inda s Jarnem Trullim. "Výsledek závodu mě nesmírně zklamal. Jarno do mě z ničeho nic narazil, později se ale za incident omluvil. Vypadalo to, že bychom mohli dojet třináctí, přesto jsme ale dopadli nejlépe z nových týmů. Myslím, že to byl můj nejpovedenější závod v sezoně," řekl Čandhok.Jeho kolegu, Bruna Sennu, vyřadila dvacet kol před koncem porucha hydrauliky.

Jezdci Virginu se na televizních obrazovkách předvedli hlavně v okamžicích, kdy si hlídali svou pozici před Fernandem Alonsem. Jak Timo Glock, tak i Lucas di Grassi ovšem z monackého knížectví odjedou se špatnou náladou. Ani jeden se do cíle nedostal, v obou případech za to mohla zadní část vozu.

U Lotusu mají po závodě smíšené pocity. Podle Mika Gascoyna si tým vedl doposud nejlépe v porovnání se středem pole. O to více frustrující prý je, že ani jeden z jezdců nedojel. "Na začátku to byl fantastický závod. Po restartování závodu jsem měl trochu problémy se zahříváním pneumatik, ale jakmile bylo vše v pořádku, dokázal jsem se téměř rychlostně vyrovnat Renaultu (Vitalije Petrova)," řekl Kovalainen. Toho ze závodu vyřadily potíže s kloubem hřídele volantu. Přesto je finský závodník dle vlastních slov pozitivně naladěn. Trulli byl s vozem spokojen méně, měl totiž potíže s vyvážením. V nájezdu do zatáčky Rascasse měl pocit, že Čandhok nechal dostatek místa na pokus k předjetí. Ten se ovšem nezdařil a vynutil čtvrtý výjezd safety caru v závodě.

Doporučujeme

Články odjinud