Jižní Korea se letos stala součástí kalendáře formule 1 a věří, že na zbytek světa zapůsobí. Okruh ponese korejské rysy, které ho odliší od ostatních.
"Korea je velmi silná v oblasti komunikací, se společnostmi jako je LG nebo Samsung," připomněl šéf korejské Grand Prix Yung Cho Chung pro Autosport. "Náš okruh a tribuny budou mít svítidla ve stylu starých vysílaček. Je smutné, že okruhy po světě jsou si tolik podobné. Ale až přijedete do Koreje, poznáte, že je to korejský okruh. Náš design je velmi korejský, rozdíl hned uvidíte."
Kromě samotného okruhu by mělo neotřelým dojmem působit také prostředí, do kterého je zasazen. "Ta oblast je zcela jiná, naprosto přírodní, s čistým vzduchem, horami, mořem a řekami," popisoval Chung. "Kolem je 2500 ostrovů. Jídlo je skvělé a ubytování nádherné. Prostředí je velmi korejské a cesta ze Soulu trvá jen dvě a půl hodiny autem."
Bylo to právě umístění okruhu, co vyvolávalo největší obavy ve světě formule 1. Chung ovšem ujistil, že problémy s dopravou a ubytováním nebudou. Zázemí okruhu se údajně líbilo šéfu logistiky formule 1 Alanu Woollardovi. Na místě byl také Bernie Ecclestone a ani on nevyjádřil pochybnosti.
Přitom se nedávno objevily spekulace, že okruh nebude pro říjnový závod dokončen včas. V tomto smyslu se měl vyjádřit Hermann Tilke pro magazín Focus. Architekt to ale záhy popřel, žádný rozhovor na toto téma neposkytl. Podle Chunga jsou však podobné zvěsti obvyklé, čelily jim snad všechny nové tratě, které byly v posledních letech do kalendáře zařazeny. Korejský okruh je podle něj z 79 procent hotový.