Ferrari sice nedokázalo získat první dvě vítězství v řadě od roku 2010, ale v závodě mělo smůlu. Rychlost Ferrari byla v závodě velmi dobrá.
Nadějě Ferrari na vítězství zhatil výjezd safety caru ve 4. kole po nehodě Antonia Giovinazziho. Vettel už měl přezuté, do boxů zajel pod virtuálním safety carem, který byl vyhlášen kvůli odklízení vozu Lance Strolla. Hamilton naopak stavěl během výjezdu skutečného safety caru.
„Konečně jsme schopni bojovat s Mercedesem,“ řekl Arrivabene pro Sky Sports.
„Měli jsme smůlu se safety carem. Ale v závodě, jako byl tento, máte někdy štěstí a jindy zase ne. To je krása šampionátu formule 1 v tomto roce.“
Vettel navíc po část závodu uvízl za Räikkönenem. Scuderia ale k týmové režii nepřistoupila.
„Jsme v rané fázi šampionátu,“ pokračuje Arrivabene. „Jezdci velmi dobře vědí, jaká jsou pravidla. Jsem si jistý, že pokud se ocitneme v situaci, kdy budeme bojovat o titul, pak učiníme rozhodnutí, ale nyní je ještě příliš brzy o tom mluvit. Každý závod je svým vlastním příběhem. V Bahrajnu to bude legrace!“
Srovnání časů Hamiltona a Vettela po druhých zastávkách
Kolo |
Hamilton |
Vettel |
Rozdíl |
38 |
1:37.123 |
1:36.872 |
0,251 |
39 |
1:36.673 |
1:37.021 |
-0,348 |
40 |
1:36.727 |
1:35.423 |
1,304 |
41 |
1:35.798 |
1:35.614 |
0,184 |
42 |
1:36.081 |
1:35.739 |
0,342 |
43 |
1:35.705 |
1:35.670 |
0,035 |
44 |
1:35.378 |
1:36.051 |
-0,673 |
45 |
1:35.583 |
1:35.599 |
-0,016 |
46 |
1:35.521 |
1:35.978 |
-0,457 |
47 |
1:36.036 |
1:35.728 |
0,308 |
48 |
1:36.049 |
1:35.647 |
0,402 |
49 |
1:35.892 |
1:35.632 |
0,260 |
50 |
1:35.819 |
1:35.711 |
0,108 |
51 |
1:35.894 |
1:35.727 |
0,167 |
52 |
1:35.957 |
1:35.672 |
0,285 |
53 |
1:36.643 |
1:35.707 |
0,936 |
54 |
1:35.657 |
1:35.974 |
-0,317 |
55 |
1:36.139 |
1:36.287 |
-0148 |
56 |
1:36.747 |
1:36.144 |
0,603 |
Průměr |
|
|
0,169 |
Foto: Getty Images / Lars Baron