Komunikace v týmu nikdy nebyla lepší, pochvaluje si Hamilton

Lewis Hamilton si pochvaluje spolupráci se svým týmem v této sezóně. Podle britského pilota nebyla komunikace a interakce mezi ním a inženýry Mercedesu nikdy lepší.
Komunikace v týmu nikdy nebyla lepší, pochvaluje si Hamilton

Pořadí v šampionátu se nezakládá pouze na práci pilota za volantem. Pro nejlepší možný výsledek v cíli je důležitá spolupráce celého týmu s jezdcem v kokpitu monopostu.

To si dobře uvědomuje i Lewis Hamilton, který v této sezóně několikrát pochválil inženýrské zázemí Ferrari. Spolupráce mezi ním a inženýry Mercedesu však v roce 2018 funguje zřejmě ještě lépe než u italské konkurence, díky čemuž se Brit těší náskoku v čele pořadí mistrovství světa.

Klíčovou roli ve vztahu mezi Hamiltonem a boxovou zídkou hraje inženýr Pete Bonnington, jehož hlas máme možnost slyšet během přímých přenosů ve vysílačce britského pilota Mercedesu. Bonnington je u Mercedesu znám pod přezdívkou „Bono“.

„Bona mám v Mercedesu po svém boku po celou dobu mého působení u týmu a jeho pokyny můžete slyšet v mojí vysílačce,“ prozradil Hamilton pro f1i.com.

„Všichni kluci v týmu pracují neúnavně na tom, abych bylo auto takové, jaké ho chci mít. Mají ve mě plnou důvěru a pokud jim řeknu, aby to udělali na autě takhle, tak to tak udělají.“

„Nastavení v Singapuru bylo famózní, díky tomu se mi také podařilo zajet moje kvalifikační kolo. V závodě to poté bylo to samé. Držíme se stejné mentality a stále tvrdě pracujeme.“

Podle Hamiltona byl Mercedes v roce 2018 konkurencí v podobě Ferrari donucen vyždímat z monopostu W09 každé možné procento výkonu. I proto jsou pro inženýry velmi důležitá Hamiltonova hlášení z vozu.

„Zeptáte-li se kluků z týmu, jsem si jistý, že vám odpoví, jak důležitá jsou pro ně moje hlášení.“

„Komunikace mezi mnou a týmem je nyní lepší než kdykoliv před tím. Mám v tento tým obrovskou víru. Myslím, že máme tu nejlepší pracovní skupinu ve formuli 1.“

Foto: Getty Images / Lars Baron

Další článek: Schumacherova vítězná série skončila. K titulu ve F3 má ale velmi blízko

13. září | Correa zůstává v umělém spánku
13. září | Během prvních dvou dní testů 18palcových pneumatik odjel Sergej Sirotkin v Renaultu 213 kol.
13. září | Tatiana Calderón se zúčastní jednoho dne testů W Series ve Španělsku. O sedačku bojovat nebude, jen se podělí o zkušenosti.
12. září | Alex Peroni byl propuštěn z nemocnice, kde byl hospitalizován po nehodě v Monze v F3

GP Singapuru 2019

Pátek 20. září 2019
1. trénink 10.30–12.00
2. trénink 14.30–16.00
Sobota 21. září 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 22. září 2019
Závod 14.10