Komise F1 protlačila změny pravidel k usnadnění předjíždění (aktualizace)

K čemu sakra větší DRS? stačí, aby se mohli auta přiblížit bez potíží do pytle a to je jak 10 DRS. A zároveň je to atraktivnější, než že si klidně už půl sekundy za protivníkem vystoupím do vedlejšího pruhu, zmáčknu tlačítko a jedu jako parník a ještě zamávám...

Erkoplast  |  01. 05. 2018 22:19

Klid, Ferrari to vetuje. Konečně vyladili aerodynamiku a teď jim to někdo zruší? ANI NÁHODOU!

Fernando Alonso Akznoh_  |  01. 05. 2018 20:11

Tyhle "novoty" už se blíží tomu aby bylo poviností jezdce po 3 kolech pustit toho za sebou dopředu Prostě taková dráhová cyklistika

Filip.H  |  01. 05. 2018 20:08

Kontraproduktivní!
Další zbytečné omezení a vsaďte se, vsaďte se, že efekt bude NULOVÝ!
Jediný "přínos" bude mít větší zadní křídlo, ale dobře víme že DRS zabíjí souboje.

jurgenb  |  01. 05. 2018 20:00

Hmm, tak to bude na halo více přítlaku než na předním křídle. Bravo, FIAdementi.

Fernando Alonso Akznoh_  |  01. 05. 2018 19:28

A taky by ti principálové mohli nechat namontovat na auta rachejtle. Při každém předjetí by to vypustilo ohňostroj, když už jde teda vo tu šou. Jako když nějaký trouba skáče na motorce přes řadu náklaďáků. Současní jezdci se k tomu "profesionalitou" už blíží.
USA !! USA !! USA !!

Fernando Alonso Akznoh_  |  01. 05. 2018 19:18

Co takhle odstranit křídla a jezdit jako před rokem 1970

expat  |  01. 05. 2018 19:47

No odstranit křídla zrovna ne, ale možná omezit jejich negativní dopad na slipstreaming. Při závodech motorek je velmi dobře vidět, jak je slipstreaming využíváno pro předjíždění na delších rovinkách. A to je další důležitá věc, která na dnešních okruzích chybí. Obzvlášť dnes, kdy jsou vozy velmi rychlé a než se vůz dostane pořádně do slipstreamu, rovinka končí. Navíc současná aerodynamika vozů slipstreaming spíš znemožňuje. Ani 1km dlouhá rovinka není dostatečně dlouhá k tomu, aby proběhl předjížděcí manévr.

Co takle zuzit predni kridlo aby konci na vnitrni strane kol? (o hodne by se omezilo prorezavani gum a jeste by se snizil jeho prinos pro aero.

expat  |  01. 05. 2018 16:41

Neabdikuji návrat do pravěku, ale bylo by dobré se vrátit zpět do dob, kdy se předjíždělo hlavně na brzdách a podívat se jak to tenkrát s technikou bylo. Snad by se dalo něco z toho adaptovat i do dnešních vozů. A to i za cenu zákazu různých elektronických pomocníků. Zkrátka navýšit vliv jezdce na fungování vozu.

Fernando Alonso Akznoh_  |  01. 05. 2018 19:31

svatá prostoto. A co třeba zakázat diferenciály na kolech. Taky byly doby, kdy to auta neměly a závodilo se. Ale technika od té doby tak ňák pokročila.

Fernando Alonso Akznoh_  |  01. 05. 2018 19:35

Víš jak by museli zpomalit aby zatočili? To by byla šou.

expat  |  01. 05. 2018 19:49

Netřeba vylévat vodu z vaničky i s dítětem..........

Takže ty geniální změny které před léty schválili teď zruší
Je to dobrá parta. No, musí vykázat nějakou tu práci...

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

Pane Moudrý, jak se díváte na problematiku adopce dětí homosexuálními páry?

McLaren fan since Ayrton Senna era (1988-93)

Triper  |  01. 05. 2018 18:17

Za mě ani náhodou 😀

Já se zajímám o kvantovou fyziku, paralelní reality a mnoharozměrné vesmíry!
Teď co Hawking odešel mám moc práce.

...prosím neplést si to s Ha Kynk! To je úplně někdo jiný a navíc ještě žije.

prof. PhDr. Tomáš Moudrý DrSc. Ten, co sežral hrnec Moudrosti a pak si ještě přidal. A pak zase a zase a zase...

Teda s Vámi je sranda pane Moudrý 😂😀🤔

McLaren fan since Ayrton Senna era (1988-93)

Sebastian Vettel KillaGorilla  |  01. 05. 2018 15:24

to si zase určitě vyplakal tým Mercedes FIA Petronas když jím zatrhli olejíček tak aby Lojza mohl na cílovce předjet Vettela o 70kmh rychleji a vypadat jako hrdina

To trollení ti fakt nejde, vzdej to gorilko.

McLaren fan since Ayrton Senna era (1988-93)


1 2 3

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

21:03 | Albon bude jezdit s číslem 23.
11:42 | Max Verstappen lituje, že si nikdy nezazávodil s Fernandem Alonsem. V době, kdy přišel do F1, měl už Alonso nekonkurenceschopné auto.
15. prosince | Da Costa získal pole position pro první závod formule E, Vandoorne pátý, Massa po červených vlajkách devatenáctý. Závod od 13:00 na Eurosportu.