Navzdory častým technickým poruchám, kterými vůz C31 ve Španělsku trpěl, nemá japonský pilot nejmenší pochybnosti o připravenosti svého týmu.
Red Bull a Ferrari nebyly v Jerezu
jedinými stájemi, které se potýkaly s velkou nespolehlivostí svých vozů. Obdobně
na tom byl také Sauber. Ve středu zradila hydraulika Péreze, ve čtvrtek jeho
kolegu Kobajašiho.
"Jsou to pouze čtyři dny s novým
vozem, problémy se občas stávají. Potřebujeme najet mnoho mil a ty problémy
vyřešit. Měli jsme jich několik a musíme to napravit," řekl Autosportu Kamuj Kobajaši.
Ten připomíná, že před dvěma
lety to se Sauberem vypadalo v předsezonních testech velmi dobře. Vůz se
zpočátku zdál být velmi spolehlivý, vstup do sezony byl ale katastrofální. "V
mé první sezoně v roce 2010 jsme stěží měli nějaké problémy v zimě,
ale jakmile začaly závody, měli jsme velké potíže. Ve srovnání s tím si
myslím, že jsme v dobré formě."
Podle Japonce je hlavní předností
C31 dobrý základ, na kterém se dá stavět. "Myslím si, že základ
jako takový je dobrý. Také vyvážení bylo dobré. Nepracovali jsme na nastavení,
takže nevím, jak moc velký potenciál máme. Určitě se ale můžeme hodně
zlepšit," doplnil.