Klání jezdců novějších týmů dopadlo nejlépe pro Kovalainena

Na kýžené souboje ve středu pole to ovšem opět úplně nebylo, Caterham ztratil na vítěze kolo, Marussia dvě a HRT tři.
Klání jezdců novějších týmů dopadlo nejlépe pro Kovalainena

Caterham

Piloti Caterhamu se shodují, že o moc lépe dnes jet ani nemohli. "Myslím, že jsme z vozu dostali vše, co bylo možné. Dobře jsem odstartoval, předjel Sennu a až do druhých zastávek jsem se držel pelotonu. První stint na měkkých pneumatikách byl dobrý," řekl Kovalainen, podle kterého ale naopak Caterham přepískl délku stintu na poslední sadě tvrdých pneumatik. Spokojený byl po závodě i Petrov, který dojel sedmnáctý, tedy hned za svým týmovým kolegou. "Jsem potěšen mou dnešní jízdou a stejně jako Heikki si myslím, že vůz dnes na lepší výkon neměl. Včera jsme našli dobré mapování KERS, které fungovalo v kvalifikaci, ale v prvním a druhém stintu nikoliv. Tam se podle mého vytvořila rozhodující ztráta na Heikkiho," řekl ruský závodník.

Marussia

Charles Pic v kvalifikaci dokázal porazit svého zkušenějšího týmového kolegu, v závodě mu to ale nebylo nic platné, do cíle nedojel. "Moc dobře jsem neodstartoval. Pak jsem zapracoval na rychlosti a zavěsil se za HRT. Šlo to dobře až do 26. kola, kdy vůz přestal být ovladatelný. Zajel jsem do boxů, kde jsem vystoupil z vozu," řekl francouzský mladík, který nezapomněl Frankovi Williamsovi popřát k narozeninám a pogratulovat k vítězství v závodě. Timo Glock, osmnáctý pilot v cíli, se ke gratulacím přidal. Dále vyjádřil svou nespokojenost s rychlostí vozu a naděje, že v Monaku se týmu bude dařit lépe.

HRT

Stewardi dovolili Kartykejanovi závodit, ale indickému jezdci to nakonec nebylo příliš platné, neboť pro něho závod skončil předčasně. "Měl jsem trochu trable na startu, kola se mi protočila až moc. Za první zatáčkou už jsem byl ale zpátky za Pedrem. Bylo to poprvé, co jsem o tomto víkendu jel s plnou nádrží, takže jsem si na první sadě pneumatik spíše zvykal," řekl Kartykejan. Jeho odstoupení podle všeho způsobilo pochybení při druhé zastávce v boxech a špatně dotažené kolo. Kartykejan zůstal stát na trávě nedaleko výjezdu z boxů. Pedro de la Rosa si svůj domácí závod náležitě užil. "Závodění před domácími fanoušky je fantastické, stejně tak je dobré, že jsme dokončili závod. Mám velkou radost, je to podruhé v kariéře, co jsem doma dojel do cíle. Je pravdou, že naše pozice je hodně skromná, ale dělali jsme, co jsme mohli. V některých chvílích jsme byli před Marussií, jindy za ní, ale celkový rytmus nebyl zlý," prozradil dobře naladěný de la Rosa.

Další článek: Nejrychlejší kolo zajel Grosjean, nejrychlejší zastávku si připsal Alonso

16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)