Kdyby mohl Heineken přidat do kalendáře formule 1 jeden závod, sáhl by po Asii. Které místo konkrétně by to bylo?
Heineken se stal hlavním sponzorem formule 1. Jeho první větší zapojení jsme mohli vidět v Monze, kterou také sponzoroval. Výrobce piva již stačil vytvořit dvě reklamy a má samozřejmě další plány. Pro Heineken jsou klíčové dvě oblasti – USA a asijská část Tichého oceánu.
„To je velmi jednoduché, bylo by to opět v Asii,“ reagoval Gianluca Di Tondo na dotaz, který závod by přidal do kalendáře F1.
„Byl by to Vietnam. Jsme ve Vietnamu výrazně přítomni prostřednictvím místního partnera, který byl našim hostem v Monze před měsícem. Tak proč nemít závod v Ho Či Minově Městě?“
Ho Či Minovo Město letos otevřelo závodní okruh, který ale nesplňuje požadavky formule 1.
Heineken také vítá vstup Liberty Media do formule 1 a jeho plány na větší aktivitu v USA.
Foto: Getty Images / Charles Coates