Testy se vyznačují tím, že zde mají týmy obvykle všechny sady pneumatik, pracují na různých programech s různým množstvím paliva a také podmínky se v průběhu testů mění. AMuS přesto něco z dat dostal.
Na tvrdé směsi oproti loňskému roku (kvalifikaci na GP Španělska) zrychlili:
- Mercedes: 0,669 s
- Red Bull: 0,674 s
- Ferrari: 1,457 s
- Williams: 1,623 s
Na střední směsi:
- Mercedes: 1,051 s
- Ferrari: 1,937 s
- Williams: 1,945 s
U měkkých pneumatik (srovnání s loňskými testy) můžeme vzít v úvahu jen Ferrari a Sauber:
- Ferrari: 2,497 s
- Sauber: 2,901 s
AMuS se podíval také na maximální rychlosti. Také zde platí, že týmy měly různá nastavení. Rychlosti pocházejí z posledních testů ale z různých dní.
Maximální rychlosti
Tým |
Rychlost |
Toro Rosso-Renault |
339,6 km/h |
Ferrari |
336,4 km/h |
Williams-Mercedes |
335,4 km/h |
Sauber-Ferrari |
334,3 km/h |
Lotus-Mercedes |
334,3 km/h |
Force India-Mercedes |
330,2 km/h |
Mercedes |
328,2 km/h |
Red Bull-Renault |
325,3 km/h |
McLaren-Honda |
325,3 km/h |
V rychlosti při dlouhých stintech na tom pak je nejlépe Mercedes, následovaný Williamsem a Ferrari. Red Bull sice trochu ztrácí, ale jeho kola byla velmi konzistentní.
Foto: Mercedes