Guenther Steiner skončil v čele Haasu. S okamžitou platností ho nahradil šéf traťového inženýrství Ajao Komacu.
Již brzy osmačtyřicetiletý Ajao Komacu se narodil v Japonsku, ale za vysokoškolským studiem se přestěhoval do Evropy. Je absolventem Loughborough University.
Svou kariéru v motorsportu začal v roce 2003 jako pneumatikář týmu BAR. V roce 2006 přešel k Renaultu, kde zpočátku působil na podobné pozici.
Po odchodu Marka Sladea na začátku sezóny 2011 byl povýšen na závodního inženýra Petrova, se kterým pracoval jeden rok a v roce 2012 se stal inženýrem Romaina Grosjeana. U týmu zůstal i poté, co se z něj stal Lotus.
Grosjean poté přestoupil do Haasu, kam se vydal také Komacu. V roce 2016 se stal ředitelem traťového inženýrství americké stáje.
Jeho příběh je do jisté míry podobný současnému šéfovi McLarenu. Také Andrea Stella byl dříve závodním inženýrem v továrním týmu – mimo jiné byl závodním inženýrem Fernanda Alonsa u Ferrari.
McLaren se vloni zlepšil a je považován za černého koně sezóny. Jak na tom bude Haaas pod vedením japonského inženýra se teprve uvidí. Vloni skončil poslední s 12 body.