Kde je nehoda, tam je Magnussen, říká šéf Sauberu

T.E.CH  |  08. 10. 2018 21:34

Ty zas lejno víš, vůbec nejsem fanoušek Alonsa, já fandím pouze týmu. Jo a Alonso je hodně dobrej jezdec.

Pierre Gasly Ferda.  |  08. 10. 2018 21:37

Zase halucinace?
Vidíš v téhle diskuzi že bych zmínil toho ňoumu?

T.E.CH  |  08. 10. 2018 21:50

No vyjimečně jsem se překoukl...četl jsem GP2....

Pierre Gasly Ferda.  |  08. 10. 2018 21:54

Takže i Ty uznáváš, že Alonso patří maximálně do GP2?

T.E.CH  |  08. 10. 2018 21:38

Ale to není o Hondě ale o týmech. Každej musí dodržovat pravidla a to že Honda už po 158 není schopna naladit správně motor, tak má dostat vyjimku . Proč jako?

Já netvrdím, že měla dostat vyjímku, ale jasnou odpověď od FIA a ne klasické ANO a pak NE...

T.E.CH  |  08. 10. 2018 21:32

Honda neudělá ani jeden motor napoprvé dobře. To je realita.

Mercedes s Ferrari jede jinou ligu. Pro Hondu na dlouhou dobu nedostižnou. Kde je ten skvělej výrobce?

Ale kluci klidně tleskejte. Ač není prozatím vůbec čemu.

Ferrari s Mercedesem jsou jinde a tam to bude Hondě ještě nějaký čas trvat. Prozatím je potřebné hodit na Renault místo posledního/nejhoršího motoráře. Pěkně postupnými krůčky kupředu.
Asi je potřeba připomenout, že nová specifikace měla být až za 14 dní v USA, první použití bylo tedy o 3 týdny dříve v treninku a o 2 týdny v samotném závodě. Minimálně kvalda se ukázala slibně a jak v Q1, tak v Q2 za sebou Gasly nechal Renault i McLaren a i Brendon jel nečekaně dobře.
Můžeme jen spekulovat, jak moc se na horším výsledku v závodu projevil motor, zvoraná strategie či špatný management gum. Každopádně už v létě bylo oficiálně napsáno, že letošní úkol TR je testování a ladění nové Hondy a to i za cenu dílčích neúspěchů, a častějších výměn PU.
Cílem této sezóny je umožnění Hondě udělat co největší pokrok.

Chápu, že skalní fandové McLarenu asi dlouho Hondě nezapomenou sezóny 2015-17. Ale pokud si někdo na podzim 2014 pustil dokument o Sennovi a těšil se na okamžitý úspěch, byl naivní jako vedení McL. Navíc letošek jen potvrdil, že problém nemusel být výhradně na straně motoráře

T.E.CH  |  08. 10. 2018 21:47

Spiš bych řešil, co zase Honda nezvládla.

Stoffel Vandoorne Rover78  |  08. 10. 2018 23:52

Vždyť nic jinýho neděláš co tě znam🤭

Stoffel Vandoorne Rover78  |  08. 10. 2018 23:45

Můžeš mi vysvětlit, co zkoušíš v debatě Haas vs Sauber s Hondou? Ty se tou Hondou normálně ukájíš, nemocnou hlavu máš člověče......

Tak vždycky se úhel pohledu mění podle toho kdo s kým a kdo komu fandí. Nicméně jako přes kopírak Max a Ricci, jen tady chybí mantinely podél tratě. Podle mě stejná blbost při bránění pozice, jelikož do svého hnízda se prostě nekálí.

Jenson Button -ERACER-  |  08. 10. 2018 18:58

Magnum měl právo změnit směr a změnil ho, v té rychlosti ani nevěděl kde Leclerc je natož aby předpovídal kam se vydá, v tento moment to je právě na jezdci za vámi jak se rozhodne. Magnum pouze zaujal defenzivní stopu. Na Leclerca se člověk zlobit nemůže je to ještě novackovske kopyto bez rozumu najet takhle do defenzivní stopy mi přijde dost hloupé. Navíc jsme takovou obranu vidali doteď poměrně často a bez újmy že jezdec vzadu v klidu zareagoval. Někdy se stane že to třeba jezdec nezvládne tak jako Ricciardo v Baku kde sundal Maxe, stejný případ někteří umí předvídat a někteří ne. Bojím se že Ferrari bude platit tvrdou daň příští rok za Leclercovu nezkusenost.

Měl právo změnit směr? Kličkoval jak zajíc. Podívej se na to video pořádně. Leclerc jede celou dobu rovně. Podívej se na to s otevřenýma očima ......

Jenson Button -ERACER-  |  08. 10. 2018 19:46

Ano magnum jel rovně a pak zaujal defenzivní stopu.


1 2 3 4

Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

14:10 | Před 20 lety usedl Fernando Alonso poprvé do vozu formule 1. V Jerezu se zúčastnil testů s Minardi.
12. prosince | Kubica dnes v Jerezu testuje vůz DTM od BMW.
10. prosince | Pirelli už nominovalo pneumatiky pro Austrálii, Bahrajn, Vietnam a Čínu: ve všech případech C2, C3, C4