Jezdci formule 1 se už za pár hodin vydají na okruh v Las Vegas. Týmy získají první ostrá data, která ale nemusí mít úplně odpovídající kvalitu. Podle Alonsa se bude trať rychle vyvíjet...
„Je to městská trať s velmi nízkým přítlakem. Bude důležité získat v autě sebedůvěru,“ řekl Alonso v Las Vegas. „Myslím, že velmi důležité budou brzdné zóny.“
„Vzhledem k podmínkám na trati a absenci doprovodných závodů si myslím, že evoluce trati v průběhu víkendu bude větší než obvykle. Bude to pro každého výzva. Myslím, že během víkendu nebudeme mít dvě stejná kola. Každé kolo na trati bude o něco lepší než to předchozí – od prvního tréninku až po poslední kolo závodu.“
„Budeme se muset přizpůsobit proměnlivé přilnavosti. Bude to pro každého výzva.“
Podle Alonsova krajana Carlose Sainze budou pro jezdce výzvou „velmi dlouhé kombinované brzdění v zatáčkách 6 až 7“.

Foto: Mercedes
„Na simulátoru bylo skutečně docela složité správně brzdit,“ řekl Sainz. „Kromě toho to bude samozřejmě o dlouhých rovinkách, velkých brzdných zónách, sebedůvěře, přiblížení se ke stěnám i na výjezdu ze zatáček.“
Kvalifikace i závod se pojedou v noci, kdy se očekávají nízké teploty. „Mohlo by se stát, že na těchto dlouhých rovinkách pneumatiky trochu ztratí teplotu,“ řekl Alonso.
„V posledních třech závodech jsme se potýkali s přehříváním pneumatik a tady je to možná trochu naopak. Je možné, že se tady bude dařit některým vozům, které mají problémy se závodním tempem, protože mohou udržet pneumatiky v okně.“