Každá americká velká cena bude něčím charakteristická, věří Liberty Media | Foto: Getty Images

Foto: Getty Images

Každá americká velká cena bude něčím charakteristická, věří Liberty Media

Šéf společnosti Liberty Media, která drží marketingová práva formule 1, je přesvědčen, že si každý ze tří amerických závodů v kalendáři najde svůj osobitý charakter.

Ještě před dvanácti lety nebyl součástí kalendáře ani jeden závod, který by se konal na území Spojených států. V posledních letech se však situace radikálně změnila, když k již zavedenému závodu v texaském Austinu vloni přibylo Miami a letos Las Vegas.

Podle vrchního představitele společnosti Liberty Media, která drží marketingová práva formule 1, Grega Maffeia nicméně nehrozí, že by tři americké závody byly jeden jako druhý.

 „Každý z nich bude mít něco jedinečného a osobitého,“ prohlásil podle webu Racingnews365.com& Maffei.

 „Festival pro fanoušky v Austinu, vzhledem k tomu, kde se nachází a k jeho rozptylu, se nedá srovnat ani s Miami, ani s Las Vegas. Věž, kterou tam mají, koncerty a způsob, jakým to dělají, se těžko překonává a je to velmi výrazný zážitek,“ vyzdvihl Maffei přednosti závodu na Okruhu Amerik.

 „Každá trať má různou podobu. Miami je jiné než Austin, máme tu městské tratě, noční závod....Všechny mají výrazné odlišnosti a myslím, že se budou vyvíjet svým charakterem,“ nemá boss společnosti Liberty Media starosti s tím, že by mohly všechny americké závody fanouškům splývat.

Doporučujeme

Články odjinud