Šéf společnosti Liberty Media, která drží marketingová práva formule 1, je přesvědčen, že si každý ze tří amerických závodů v kalendáři najde svůj osobitý charakter.
Ještě před dvanácti lety nebyl součástí kalendáře ani jeden závod, který by se konal na území Spojených států. V posledních letech se však situace radikálně změnila, když k již zavedenému závodu v texaském Austinu vloni přibylo Miami a letos Las Vegas.
Podle vrchního představitele společnosti Liberty Media, která drží marketingová práva formule 1, Grega Maffeia nicméně nehrozí, že by tři americké závody byly jeden jako druhý.
„Každý z nich bude mít něco jedinečného a osobitého,“ prohlásil podle webu Racingnews365.com& Maffei.
„Festival pro fanoušky v Austinu, vzhledem k tomu, kde se nachází a k jeho rozptylu, se nedá srovnat ani s Miami, ani s Las Vegas. Věž, kterou tam mají, koncerty a způsob, jakým to dělají, se těžko překonává a je to velmi výrazný zážitek,“ vyzdvihl Maffei přednosti závodu na Okruhu Amerik.
„Každá trať má různou podobu. Miami je jiné než Austin, máme tu městské tratě, noční závod....Všechny mají výrazné odlišnosti a myslím, že se budou vyvíjet svým charakterem,“ nemá boss společnosti Liberty Media starosti s tím, že by mohly všechny americké závody fanouškům splývat.