Kávovar a jezdci na testech budou. A auto? Renault vyvíjí do poslední minuty

Čím více času strávíte v aerodynamickém tunelu a čím později začnete díly vyrábět, tím lépe. Nepřehnal to však Renault?

Renault sice v Enstone slavnostně odkryl auto, ale ve skutečnosti jde o loňský vůz osazený novými křídly. Skutečný letošní vůz se objeví až na testech. V sobotu chce Renault zvládnout shakedown, ale není si jistý, zda to té doby stihne vůz dokončit.

Dokonce si není jistý, zda ho stihne připravit do testů, které začínají v pondělí.

„Je to super těsné,“ řekl Cyril Abiteboul pro Motorsport.com. „Ale máme stále dobré důvody se domnívat, že budeme schopni testovat.“

Sobotní filmovací den se podle Abiteboula může ale také nemusí uskutečnit. Pokud jde o testování, uvedl: „Když o tom teď mluvíme, nejsme si 100 % jistí ničím. Budou tam dva jezdci, pokud si s nimi budete chtít popovídat a dát si kávu. Měli bychom mít motorhome a kávovar, ale to je vše, čím jsem si 100% jistý!“

S motorem jsme dosáhli největšího pokroku v hybridní éře, říká Renault

S motorem jsme dosáhli největšího pokroku v hybridní éře, říká Renault

Renault chce vyvíjet do poslední minuty. Problémy dělají také nová pravidla, která byla dohodnuta poměrně pozdě. „Věřím, že nejsme jediným týmem, který se nachází v této situaci,“ pokračuje Abiteboul.

„Víme, že existuje přímá souvislost mezi časem stráveným v aerodynamickém tunelu a tím, jak jste konkurenceschopní.“

Podle Abiteboula musí být Renault agresivní, pokud jde o vývoj, ale uvědomuje si, že pokud chce bojovat s předními týmy, musí být také spolehlivý.

Foto: Renault F1 Team

Diskuze (7) Další článek: Technická analýza vozu Toro Rosso STR14
20:16 | Renault už prý vyřešil problém s mechanismem DRS.
12:35 | Také helmy Arai už prošly crash testy a mohou se používat.
8:15 | Sestřih druhého dne testů odkaz
19. února | Nikolov sedačka jako taková. Magnussen měl dnes problém s opěrkou hlavy. Byla příliš vysunutá dopředu. Tým věří, že to do čtvrtku vyřeší.