Kartykejan závod nedokončil, rozbilo se mu řízení

Kartykejan závod nedokončil, rozbilo se mu řízení

Ve skupině novějších týmů se tradičně nejvíce dařilo Heikkimu Kovalainenovi. Jediným, kdo Velkou cenu Maďarska nedokončil, byl Narajn Kartykejan, kterému selhalo řízení.

Caterham

Heikki Kovalainen dojel ve Velké ceně Maďarska sedmnáctý, jeho týmový kolega Vitalij Petrov si vyjel místo devatenácté.

"Byl to slušný závod," komentuje dnešek Kovalainen. "Dobře jsem odstartoval a během prvního kola jsem se dostal na šestnácté místo. Celý závod jsem si pak udržoval dobré tempo. Ohledně výkonnosti auta jsme realisté, myslím však, že vyvážení a nastavení bylo tento víkend velmi dobré. Jsem také velmi potěšen tím, jak jsme zvládli pneumatiky. Domnívám se, že strategie pracovala dobře."

"Tento víkend pro nás byl cennou lekcí," říká Petrov. "V závodě auto vypadalo úplně jinak než včera v kvalifikaci. Musíme se vrátit a podívat se na data, abychom to vyzkoušeli a pochopili proč."

Marussia

Charles Pic skončil v cíli GP Maďarska na dvacátém místě, jeho týmový kolega Timo Glock na místě jednadvacátém.

"Jsem velmi šťastný, že zakončuji první polovinu své první sezony tímto způsobem a že dosahuji cílů, které jsem si stanovil," popisuje Pic. Nedostatky jezdec stále ještě vidí ve svých startech, na kterých chce ve druhé polovině sezony pořádně zapracovat.

"Pro mě je to další závod, na který bych měl zapomenout. Trochu jako Hockenheim. Od začátku jsem neměl rychlost a auto nebylo vůbec vyvážené," říká Glock.

HRT
Pedro de la Rosa dojel do cíle Velké ceny Maďarska na dvaadvacátém místě, jeho týmový kolega Narajn Kartykejan závod nedokončil.

"Byl to těžký, ale příjemný závod," říká de la Rosa. "Bylo velmi horko, my jsme však měli dobrou rychlost. Jeli jsme na strategii dvou zastávek, začínali jsme na středních, poté znovu střední a končili jsme na měkkých pneumatikách. Na konci jsem měl Glocka na dohled, on si hodně blokoval pneumatiky, závod ale skončil dřív, než jsem ho mohl předjet."

Pár kol před koncem skončil ve svém boji druhý z pilotů španělské stáje, a to Narajn Kartykejan. "Pět kol před koncem auto zatáčelo doprava a pořád se to zhoršovalo. Při nájezdu do zatáčky číslo tři se řízení rozbilo. Musíme ještě zjistit, co přesně se stalo. Byl to těžký závod, ale až se vrátíme z letní přestávky, musíme dál pracovat na zlepšování se.

Doporučujeme

Články odjinud