Mattia Binotto v pátek řekl, že technické směrnice jsou pozitivní, protože upřesňují pravidla. Současně přiznal, že technické směrnice okolo pohonné jednotky stojí za snížením výkonu Ferrari.
„Od loňského roku bylo vydáno mnoho TD (technických směrnic FIA, pozn. redakce), které objasnily některé oblasti pravidel. Museli jsme se těmto TD přizpůsobit, ale myslím, že i většina ostatních výrobců se musela přizpůsobit,“ uvedl v pátek Binotto.
„Ve Ferrari jsme se museli přizpůsobit a důsledkem je, že jsme ztratili část výkonu.“
„Další totální kecy, technické směrnice,“ reagoval na Binottova slova Wolff pro Motorsport.com. „V Austinu došlo k objasnění toho, co je povoleno a co ne, což bylo důležité, ale nebylo to nic, co by bylo nějakým způsobem překvapivé, protože pokud dodržujete pravidla, tak to bylo i tak jasné.“
„Myslím, že ironií je, že nás někteří konkurenti dotlačili na zcela novou úroveň. Vloni jsme téměř vyhořeli, abychom vyvíjeli a inovovali tak, abychom byli na trati konkurenceschopní. A myslím, že jsme udělali významný krok ve výkonu ve srovnání s rokem 2019.“