Jsou Palmerovy dny v Renaultu sečteny?

Paddockem se šíří zvěsti, že pokud Brit v Monaku neobstojí, jeho působení u týmu Renault skončí.
Jsou Palmerovy dny v Renaultu sečteny?

Šestadvacetiletý pilot letos nemá na růžích ustláno. Týmový kolega Nico Hülkenberg ho jasně poráží. Palmer v dosavadním průběhu sezony navíc nedokázal bodovat. I přes to, že za neuspokojivými Palmerovými výsledky v několika případech stála smůla a technické problémy, snesla se na jeho hlavu vlna kritiky.

Palmer je ve formuli 1 sice teprve druhým rokem, období hájení mu ale dávno skončilo a je dost možné, že pokud nevykáže výrazné zlepšení, jeho budoucnost už nemusí být s královnou motorsportu spojena. Že situace není ideální, si uvědomuje i sám Palmer.

„Je hezké vidět, že auto je dobré, ale když vypadnete v první části kvalifikace a váš kolega se dostane do první desítky, bolí to. Bolí to tím víc, když vidíte, jaký je potenciál auta. Rychlostní rozdíl v Barceloně ale nebyl tak velký, jak se podle kvalifikace a závodu mohlo zdát.

Vím, na co auto má. Na mně teď je, abych předvedl výsledky. Není to zrovna ten způsob, jakým jsem chtěl začít tuto sezonu, ale právě tady v Monaku, kdy jsem skončil ve zdi, se ve mně loni něco zlomilo a řekl jsem si, že takhle to dál nepůjde.

V podobné situaci jsem byl několikrát i letos a doufám, že se mi konečně začne víc dařit a čeká mě bezproblémový víkend. Na papíře byla GP Španělska špatná, ale jsem připraven se od smůly odlepit. Stačí málo a můžu se odrazit jako před rokem,“ doufá Palmer.

Renaultu se zatím v Monaku příliš nedaří, ve druhém tréninku byl Nico Hülkenberg sedmnáctý, Palmer skončil hned za ním.  

Foto: Getty Images / Dan Istitene

Další článek: Ve druhém tréninku byl v Monaku nejrychlejší Vettel, Stroll boural

22:37 | FIA chce udělat "co bude v jejích silách", aby termín Le Mans v příštím roce nekolidoval se závodem F1.
16. září | V Turecku prodali během šesti hodin 40 tisíc lístků ze 100 tisíc plánovaných. Není divu, lístek stojí 30 tureckých lir (cca 90 Kč).
16. září | Hamilton měl při restartu problém s brzdami, ze kterých se kouřilo a dokonce vyšlehl plamen. Tým uvedl, že to bylo způsobené nižším chlazením brzd kvůli profilu okruhu.

24 hodin Le Mans

Čtvrtek 17. září 2020
1. trénink 10.00–13.00
2. trénink 14.00–17.00 (ES2)
Kvalifikace 17.15–18.00 (ES2)
3. tréninik 20.00–00.00 (ES1)
Pátek 18. září 2020
4. trénink 10.00–11.00 (ES1)
Hyperpole 11.30–12.00 (ES1)
Sobota 19. září 2020
Warm-up 10.30-10:45 (ES1)
Start závodu 14.30 (ES1)