Jsem rád, že jsem synem největšího jezdce v historii, říká Mick Schumacher

Být synem sedminásobného mistra světa F1 má podle Micka Schumachera své výhody i nevýhody.
Jsem rád, že jsem synem největšího jezdce v historii, říká Mick Schumacher

„Jsem rád, že jsem synem největšího jezdce formule 1 v historii,“ řekl Mick Schumacher pro magazín Auto, který vydává FIA.

„Jsem rád, že je to největší jezdec všech dob a obdivuji ho za to. Někdy to může být trochu obtížné, ale tak to je. Má to pozitivní i negativní stránky. Mít podporu od mnoha lidí po celém světě nemůže být špatná věc a jsem za to vděčný.“

Cesta Micka Schumachera k titulu ve F3

Cesta Micka Schumachera k titulu ve F3

Asi není překvapením, že závodění bylo u Schumacherů vždy součástí života.

„Závodění a motokáry byly v mé rodině vždy běžnou věcí,“ pokračuje Schumacher. „Vždy jsem rád chodil se svým otcem na motokáry. Bylo velmi zábavné s ním sdílet tyto okamžiky. Pamatuji si, že se mě jednou zeptal, zda je tohle pro mě jen koníček, nebo zda to chci dělat profesionálně. Okamžitě jsem mu odpověděl, že to chci dělat profesionálně. Nikdy jsem nechtěl dělat nic jiného.“

Schumacher se nedávno závodem v Macau rozloučil s evropskou F3, ve které získal titul. Letos bude jezdit ve F2.

„Ten okruh je neuvěřitelný, jízda tam je opravdu zábavná. Je to velmi úzká trať. Musíte najít své limity a někdy se i mírně dotknout bariéry.“ 

„Letos jsme tam však měli velkou nehodu. Jsem rád, že je Sophia opět téměř v pořádku. Je to důkaz, jak dobré jsou dnes u aut bezpečnostní normy.“

Flörschová se dnes vrací po nehodě z Macaa zpět do Německa

Flörschová se dnes vrací po nehodě z Macaa zpět do Německa

Foto: F2

Diskuze (41) Další článek: Michael je v dobrých rukou, píše Schumacherova rodina
20. dubna | Tým Scuderia Praha vyhrál závod ve Spa...
19. dubna | Jenson Button se nezúčastní posledních dvou závodů WEC a to včetně Le Mans. Nahradí ho Vandoorne. Důvody? Rodinné (chce trávit více času se snoubenkou) a výkonnostní, kdy SMP Racing nestačí na toyoty.
18. dubna | Max Verstappen věří, že v polovině sezóny bude moci Red Bull vyhrávat závody.
17. dubna | Ferrari doufá, že Alfa Romeo nasadí co nejdříve novou řídicí elektroniku pohonné jednotky. Tým ji nestihl integrovat do vozu a Giovinazzi pak měl v kvalifikaci stejný problém jako Leclerc v Bahrajnu.

GP Ázerbájdžánu 2019

Pátek 26. dubna 2019
1. trénink 11.00–12.30
2. trénink 15.00–16.30
Sobota 27. dubna 2019
3. trénink 12.00–13.00
Kvalifikace 15.00–16.00
Neděle 28. dubna 2019
Závod 14.10