Všichni jezdci dostanou v pátečních trénincích v Austinu možnost vyzkoušet si pneumatiky pro příští sezónu.
Vývoj pneumatik pro rok 2020 se trochu zkomplikoval. Týmy si stěžovaly na pracovní rozsah současných pneumatik. Pirelli tak kromě plánovaných změn v oblasti sloučenin muselo změnit také design pneumatik. Před Japonskem proběhly mimořádné dodatečné testy, kterých se zúčastnily tři týmy: Mercedes, Ferrari a Red Bull. Pneumatiky si vyzkoušeli Ocon, Vettel a Albon.
V pátek v Austinu dostane každý jezdec dvě sady pneumatik pro rok 2020. Podle Maria Isoly půjde o měkkou směs – konkrétně C4. Důležité to bude zejména pro inženýry, kteří potřebují data pro vývoj nových aut. Další kilometry a data pak získají v Abú Dhabí. Po posledním závodě sezóny proběhnou dvoudenní testy.
Pracovní okno současných pneumatik je zhruba 30 °C. Nově to má být o 10 více.
Pracovní okna pneumatik pro rok 2019.
Se zajímavou informací přišel nedávno Auto Motor und Sport. Nové pneumatiky jsou rozměrově jiné – konkrétně mají širší rameno. Během testů musely týmy vyříznout část vozu. Jedná se přibližně o 8 mm. Zatím není jasné, jak se to bude řešit během tréninků v Austinu.
Pirelli také pokračuje v testech 18palcových pneumatik pro F2 a F1. Další testy absolvuje 7. a 8. listopadu McLaren na okruhu Paula Ricarda.